Закон України

"Про внесення змін до статті 34 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності"

Дата набуття чинності:
28 червня 2014 року

Закон України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" визначає правові та організаційні засади реалізації державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності.

Стаття 34 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" визначає особливості розгляду сільською, селищною, міською, районною у місті, районною, обласною радою проектів регуляторних актів.

Згідно частини 1 статті 34 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" кожен проект регуляторного акта, що внесений на розгляд до сільської, селищної, міської, районної у місті, районної, обласної ради, подається до відповідальної постійної комісії для вивчення та надання висновків про відповідність проекту регуляторного акта вимогам статей 4 "Принципи державної регуляторної політики" та 8 "Підготовка аналізу регуляторного впливу" Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

Закон вносить зімни до частин 2, 4, 6 та 7 статті 34 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", якими встановлено наступне:
  • відповідальна постійна комісія забезпечує підготовку експертного висновку щодо регуляторного впливу внесеного проекту регуляторного акта, який разом з цим проектом та підписаним аналізом регуляторного впливу подається до уповноваженого органу для підготовки у встановленому Кабінетом Міністрів України порядку пропозицій щодо удосконалення проекту відповідно до принципів державної регуляторної політики (надалі - пропозиції уповноваженого органу);
  • на підставі аналізу регуляторного впливу, яким супроводжувався проект регуляторного акта при його внесенні на розгляд сесії відповідної ради, а також експертного висновку щодо регуляторного впливу цього проекту та пропозицій уповноваженого органу відповідальна постійна комісія готує свої висновки про відповідність проекту регуляторного акта вимогам статей 4 та 8 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності". У випадках, визначених частиною 2 статті 33 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", такі висновки готуються на підставі експертного висновку щодо регуляторного впливу та пропозицій уповноваженого органу;
  • висновки відповідальної постійної комісії та пропозиції уповноваженого органу передаються для вивчення до постійної комісії, до сфери відання якої належить супроводження розгляду проекту регуляторного акта у відповідній раді, за винятком випадків, коли відповідальна постійна комісія є головною постійною комісією;
  • при представленні на пленарному засіданні сесії ради проекту регуляторного акта голова відповідальної постійної комісії доповідає висновки цієї постійної комісії про відповідність проекту регуляторного акта вимогам статей 4 та 8 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", а також пропозиції уповноваженого органу разом з рішенням постійної комісії щодо їх врахування.

Якщо Ви побачили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl-Enter. Будемо вдячні!

вгору