Документ 530-2015-п, чинний, поточна редакція — Прийняття від 29.07.2015

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 29 липня 2015 р. № 530
Київ

Про внесення змін до Положення про дошкільний навчальний заклад

Кабінет Міністрів України постановляє:

Внести до Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 р. № 305 (Офіційний вісник України, 2003 р., № 11, ст. 476; 2009 р., № 82, ст. 2772; 2011 р., № 92, ст. 3337; 2014 р., № 10, ст. 331), зміни, що додаються.

Прем'єр-міністр України

А.ЯЦЕНЮК

Інд. 73




ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 29 липня 2015 р. № 530

ЗМІНИ,
що вносяться до Положення про дошкільний навчальний заклад

1. У пункті 3:

1) абзац шостий після слова “спеціальні” доповнити словом “, інклюзивні”;

2) доповнити пункт абзацами такого змісту:

“Для задоволення освітніх, соціальних потреб, організації корекційно-розвиткової роботи у складі дошкільних навчальних закладів можуть створюватися спеціальні та інклюзивні групи для розвитку дітей з порушеннями слуху, зору, мови, опорно-рухового апарату, інтелекту, затримкою психічного розвитку.

Рішення про створення інклюзивної групи (груп) у дошкільному навчальному закладі комунальної форми власності приймається органом управління освітою, у сфері управління якого перебуває відповідний навчальний заклад, державної форми власності - засновником (засновниками), приватної форми власності - власником (власниками).”.

2. Абзац другий пункту 6 викласти в такій редакції:

“Для прийому дітей до дошкільного навчального закладу (групи) компенсуючого типу, а також для прийому дітей з порушеннями слуху, зору, мови, опорно-рухового апарату, інтелекту, затримкою психічного розвитку в інклюзивні групи додатково подається висновок психолого-медико-педагогічної консультації, територіального лікувально-профілактичного закладу чи тубдиспансеру, направлення місцевого органу управління освітою та індивідуальна програма реабілітації для дітей з інвалідністю.”.

3. Пункт 11 після слів “санаторного лікування” доповнити словом “, реабілітації”.

4. У пункті 12:

1) в абзаці третьому слова “закладі даного типу” замінити словами “закладі даного типу. Такий висновок одночасно повинен містити рекомендації щодо типу дошкільного навчального закладу, в якому доцільне подальше перебування дитини”;

2) абзац п’ятий після слів “зобов’язана письмово” доповнити словами “із зазначенням причин”.

5. Пункт 15 після слів “компенсуючого типу” доповнити словами “та інклюзивних груп”.

6. У пункті 17:

1) в абзаці першому слово “відповідні” замінити словами “спеціальні та (або) інклюзивні”;

2) абзац другий після слів “компенсуючого типу” доповнити словами “та інклюзивних груп”.

7. У пункті 20 слова “Державною базовою програмою та іншими додатковими програмами розвитку дітей, затвердженими МОН” замінити словами “програмою (програмами) розвитку дітей та навчально-методичними посібниками, затвердженими в установленому порядку МОН”.

8. Пункт 22 викласти в такій редакції:

“22. Дошкільний навчальний заклад для здійснення навчально-виховного процесу має право обирати програму (програми) розвитку дітей із затверджених в установленому порядку МОН.”.

9. У пункті 23:

1) абзац перший викласти в такій редакції:

“23. Навчально-виховний процес у спеціальних та інклюзивних групах (для дітей з порушеннями слуху, зору, мови, опорно-рухового апарату, інтелекту, затримкою психічного розвитку) у дошкільних навчальних закладах здійснюється за спеціальними програмами розвитку дітей та навчально-методичними посібниками, затвердженими в установленому порядку МОН.”;

2) в абзаці другому слово “закладах” замінити словом “групах”.

10. Пункт 32 після слів “які мають спеціальні” доповнити словом “, інклюзивні”.


Якщо Ви побачили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl-Enter. Будемо вдячні!

вгору