Про затвердження Державної цільової науково-технічної програми створення державної інтегрованої [...]
Кабінет Міністрів України; Постанова, Програма, Паспорт [...] від 17.09.2008834
Документ 834-2008-п, чинний, поточна редакція — Прийняття від 17.09.2008
 

Сторінки:  [ 1 ]  2
наступна сторінка »  

                                                          
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 17 вересня 2008 р. N 834
Київ
Про затвердження Державної цільової
науково-технічної програми
створення державної інтегрованої інформаційної системи
забезпечення управління рухомими об'єктами
(зв'язок, навігація, спостереження)

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Державну цільову науково-технічну програму
створення державної інтегрованої інформаційної системи
забезпечення управління рухомими об'єктами (зв'язок, навігація,
спостереження) (далі - Програма), що додається.
2. Міністерству економіки включати за поданням Міністерства
транспорту та зв'язку визначені Програмою завдання, заходи і
показники до розділів проекту Державної програми економічного та
соціального розвитку України на відповідний рік.
3. Міністерству транспорту та зв'язку подавати щороку до
31 березня Кабінетові Міністрів України та Міністерству економіки
інформацію про хід виконання Програми.

Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 21

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 17 вересня 2008 р. N 834
ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА НАУКОВО-ТЕХНІЧНА ПРОГРАМА
створення державної інтегрованої інформаційної системи
забезпечення управління рухомими об'єктами
(зв'язок, навігація, спостереження)

Загальна частина
Сучасні досягнення у галузі інформаційних технологій,
зв'язку, навігації і спостереження, їх інтеграція у межах єдиної
інформаційної системи дають змогу забезпечити належний рівень
безпеки руху, підвищити ефективність використання всіх видів
транспорту. У багатьох розвинутих державах світу, насамперед у
США, Японії, країнах ЄС, створюються інтегровані
високотехнологічні засоби і системи, що застосовуються у процесі
управління всіма видами рухомих об'єктів як у цивільній, так і у
військовій сфері.
В Україні функціонують відомчі системи інформаційного
забезпечення процесів управління рухомими об'єктами у галузі
авіаційного, водного, залізничного та автомобільного транспорту,
але рівень оснащення та інтеграції їх систем зв'язку, навігації і
спостереження значно нижче від рівня, досягнутого передовими
державами. Застаріла інфраструктура, неузгодженість підходів до
розв'язання споріднених завдань, обмеженість в інформаційній
взаємодії із створення сучасних високотехнологічних систем
управління рухомими об'єктами є причиною технічного та
технологічного відставання України у цій сфері.
Актуальність розроблення та затвердження Державної цільової
науково-технічної програми створення державної інтегрованої
інформаційної системи забезпечення управління рухомими об'єктами
(зв'язок, навігація, спостереження) (далі - Програма) зумовлена
нагальною потребою у наближенні розвитку транспортної галузі
України до світового рівня на основі використання сучасних
інформаційних технологій.
Мета Програми
Метою Програми є створення державної інтегрованої
інформаційної системи забезпечення управління рухомими об'єктами,
зокрема:
системи зв'язку з рухомими об'єктами, що відповідає сучасним
вимогам та міжнародним стандартам з належною технічною базою;
системи навігації, що базується на сучасних технологіях, для
розвитку вітчизняних засобів навігації і впровадження їх у системи
управління всіма видами транспорту та користування цією системою
органами МВС, МОЗ, Міноборони, СБУ, МНС;
інтегрованої радіолокаційної системи та єдиної системи
висвітлення обстановки в Азово-Чорноморському басейні, що
використовуватимуться з метою доведення рівня якості контролю
навколишнього простору та інформаційного забезпечення управління
рухомими об'єктами до сучасних вимог.
Шляхи і способи розв'язання проблеми
Шляхами розв'язання проблеми є:
проведення прикладних досліджень з проблем створення
перспективних засобів і систем зв'язку, навігації і спостереження;
розроблення організаційної, функціональної та інформаційної
структури державної інтегрованої інформаційної системи
забезпечення управління рухомими об'єктами;
створення і впровадження перспективних засобів зв'язку,
навігації і спостереження;
розроблення новітніх технологій оброблення інформації;
інтеграція засобів зв'язку, навігації і спостереження у
рамках державної інтегрованої інформаційної системи забезпечення
управління рухомими об'єктами;
створення умов для подальшого розвитку інноваційних засобів і
систем зв'язку, навігації і спостереження.
Основними способами розв'язання проблеми є виконання
науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт, проведення
організаційно-технічних заходів і розроблення нормативно-правових
актів.
Прогнозовані обсяги і джерела фінансування завдань і заходів
Програми наведені у паспорті (додаток 1).
Завдання і заходи Програми
Перелік завдань і заходів, спрямованих на розв'язання
проблеми та досягнення мети Програми, наведено у додатку 2.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми дасть змогу:
створити вітчизняні засоби зв'язку, навігації і
спостереження, а також сучасну інфраструктуру для забезпечення
постійного та ефективного контролю наземного, повітряного та
водного простору України;
підвищити рівень безпеки руху на транспорті.
У результаті виконання Програми буде створена
науково-технічна база для подальшого розвитку вітчизняних засобів
зв'язку, навігації і спостереження, удосконалення системи
управління рухомими об'єктами.
Очікувані результати Програми наведені у додатку 3.
Обсяги та джерела фінансування
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів
державного бюджету та інших джерел.

Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Державної цільової науково-технічної програми
створення державної інтегрованої інформаційної системи
забезпечення управління рухомими об'єктами
(зв'язок, навігація, спостереження)

1. Концепція Програми схвалена розпорядженням Кабінету
Міністрів України від 17 липня 2003 р. N 410 ( 410-2003-р )
(Офіційний вісник України, 2003 р., N 29, ст. 1481).
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України
від 17 вересня 2008 р. N 834.
3. Державний замовник - Мінтрансзв'язку.
4. Керівник Програми - заступник Міністра транспорту та
зв'язку.
5. Виконавці заходів Програми - науково-дослідні установи,
підприємства, вищі навчальні заклади.
Науковий координатор Програми - Харківський національний
університет радіоелектроніки.
6. Строк виконання: 2008-2011 роки.
7. Прогнозні обсяги та джерела фінансування:
------------------------------------------------------------------ | Джерела | Обсяг | У тому числі за роками, | | фінансування | фінансування, | тис. гривень | | | тис. гривень |--------------------------| | | |2008 |2009 |2010 |2011 | |------------------+------------------+-----+------+------+------| |Державний бюджет | 29680 |1630 |11765 |9855 |6430 | |------------------+------------------+-----+------+------+------| |Інші джерела | 42920 |6860 |22150 |9640 |4270 | |------------------+------------------+-----+------+------+------| |Усього | 72600 |8490 |33915 |19495 |10700 | ------------------------------------------------------------------

Додаток 2
до Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової науково-технічної програми
створення державної інтегрованої інформаційної системи
забезпечення управління рухомими об'єктами
(зв'язок, навігація, спостереження)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- | Найменування | Найменування | Значення показника | Найменування заходу | Головний | Джерела |Прог-| У тому числі за | | завдання | показника | | | розпорядник | фінансу-| ноз-| роками | | | |-------------------------| | бюджетних | вання |ний | | | | |усьо-| за роками | | коштів | |обсяг| | | | | го |-------------------| | | |фіна-| | | | | |2008|2009|2010|2011| | | |нсо- | | | | | | | | | | | | |вих |----------------------| | | | | | | | | | | |ресу-|2008| 2009| 2010| 2011| | | | | | | | | | | |рсів | | | | | | | | | | | | | | | |для | | | | | | | | | | | | | | | |вико-| | | | | | | | | | | | | | | |нання| | | | | | | | | | | | | | | |зав- | | | | | | | | | | | | | | | |дань,| | | | | | | | | | | | | | | |тис. | | | | | | | | | | | | | | | |гри- | | | | | | | | | | | | | | | |вень | | | | | |---------------+--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |1. Створення |кількість | 6 | | | 3 | 3 |1) визначення складу і |Мінтрансзв'язку|державний| 450| | 300| 150| | |організаційно- |нормативно-правових | | | | | |правового статусу | |бюджет | | | | | | |функціональної |актів і технологій | | | | | |суб'єктів і | | | | | | | | |та |щодо доступу до | | | | | |користувачів | | | | | | | | |інформаційної |державної | | | | | |інформаційної системи, | | | | | | | | |структури |інтегрованої | | | | | |створення нормативної | | | | | | | | | |інформаційної | | | | | |бази та технології | | | | | | | | | |системи, | | | | | |доступу до системи | | | | | | | | | |забезпечення | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |управління рухомими | | | | | |2) створення бази даних| -"- | -"- | 350| | 350| | | | |об'єктами (зв'язок, | | | | | |(реєстру) нормативних | | | | | | | | | |навігація, | | | | | |актів у сфері | | | | | | | | | |спостереження) | | | | | |інформаційного | | | | | | | | | |(далі - інформаційна| | | | | |забезпечення управління| | | | | | | | | |система) | | | | | |рухомими об'єктами | | | | | | | | | |--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |кількість макетів | 5 | | 1 | 2 | 2 |3) розроблення | -"- | -"- | 500| 150| 350| | | | |організаційно- | | | | | |організаційно- | | | | | | | | | |функціональної та | | | | | |функціональної та | | | | | | | | | |інформаційної | | | | | |інформаційної структури| | | | | | | | | |структури | | | | | |інформаційної системи, | | | | | | | | | | | | | | | |визначення складу її | | | | | | | | | | | | | | | |ресурсів | | | | | | | | | |--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |кількість | 6 | | | 3 | 3 |4) розроблення і |Мінтрансзв'язку|державний| 1050| | 450| 300| 300| | |інформаційно- | | | | | |впровадження в | |бюджет | | | | | | | |аналітичних та | | | | | |інформаційній системі | | | | | | | | | |інформаційно- | | | | | |єдиної технології | | | | | | | | | |довідкових центрів і| | | | | |збирання даних про | | | | | | | | | |систем | | | | | |рухомі об'єкти, | | | | | | | | | | | | | | | |узагальнення та | | | | | | | | | | | | | | | |подання таких даних, а | | | | | | | | | | | | | | | |також класифікації | | | | | | | | | | | | | | | |рухомих об'єктів; | | | | | | | | | | | | | | | |розроблення і | | | | | | | | | | | | | | | |запровадження єдиної | | | | | | | | | | | | | | | |форми обміну даними і | | | | | | | | | | | | | | | |повідомлень про рухомі | | | | | | | | | | | | | | | |об'єкти | | | | | | | | | |--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |кількість науково- | 10 | 1 | 2 | 3 | 4 |5) створення системи | -"- | -"- | 950| 100| 350| 250| 250| | |технічних звітів за | | | | | |геоінформаційного | | | | | | | | | |результатами | | | | | |забезпечення | | | | | | | | | |розроблення | | | | | |функціонування | | | | | | | | | |організаційно- | | | | | |інформаційної системи | | | | | | | | | |функціональної та | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |інформаційної | | | | | |6) створення | -"- | -"- | 400| | 100| 150| 150| | |структури | | | | | |комплексної системи | | | | | | | | | | | | | | | |захисту даних | | | | | | | | | | | | | | | |інформаційної системи | | | | | | | | | | | | | | | |та підтримка її | | | | | | | | | | | | | | | |функціонування | | | | | | | | | | | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |7) створення галузевої | -"- |державний| 700| | 350| 350| | | | | | | | | |системи інформаційно- | |бюджет | | | | | | | | | | | | | |аналітичної підтримки | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |управління | |інші | 2850| | 1400| 1450| | | | | | | | | |контейнерними | |джерела | | | | | | | | | | | | | |перевезеннями | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | | | |Разом | 3550| | 1750| 1800| | | | | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |8) створення | -"- |державний| 550| | 350| 200| | | | | | | | | |інформаційно-довідкової| |бюджет | | | | | | | | | | | | | |системи та | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |корпоративного порталу | |інші | 650| | 550| 100| | | | | | | | | |для користувачів | |джерела | | | | | | | | | | | | | | | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | | | |Разом | 1200| | 900| 300| | | | | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |9) розроблення проекту | -"- |державний| 400| | | 200| 200| | | | | | | | |створення головного та | |бюджет | | | | | | | | | | | | | |регіональних | | | | | | | | | | | | | | | |інформаційно- | | | | | | | | | | | | | | | |аналітичних центрів | | | | | | | | | | | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |10) утворення Морського|Мінтрансзв'язку|державний| 800| | 400| 200| 200| | | | | | | | |інформаційно- | |бюджет | | | | | | | | | | | | | |координаційного центру | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |та розроблення | |інші | 1540| | 800| 740| | | | | | | | | |апаратно-програмного | |джерела | | | | | | | | | | | | | |комплексу системи | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |забезпечення безпеки | |Разом | 2340| | 1200| 940| 200| | | | | | | | |судноплавства | | | | | | | | |---------------+--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |Разом за | | | | | | | | | |11190| 250| 5750| 4090| 1100| |завданням 1 | | | | | | | | | | | | | | | |---------------+--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |у тому числі | | | | | | | | |державний| 6150| 250| 3000| 1800| 1100| | | | | | | | | | |бюджет | | | | | | | | | | | | | | | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | | | |інші | 5040| | 2750| 2290| | | | | | | | | | | |джерела | | | | | | |---------------+--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |2. Створення |кількість методів та| 4 | | 1 | 3 | |1) розроблення | -"- |державний| 75| 50| 25| | | |інтегрованих |зразків системи | | | | | |раціональної структури | |бюджет | | | | | | |систем і |спостереження за | | | | | |єдиної системи |---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |засобів |рухомими об'єктами у| | | | | |спостереження у |Міноборони | -"- | 75| 50| 25| | | |спостереження |повітряному та | | | | | |повітряному та | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | |надводному просторі | | | | | |надводному просторі | |Разом | 150| 100| 50| | | | | | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |2) розроблення |Мінтрансзв'язку|державний| 75| 50| 25| | | | | | | | | | |організаційних та | |бюджет | | | | | | | | | | | | | |технічних методів |---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |спільного використання |Міноборони | -"- | 75| 50| 25| | | | | | | | | | |результатів | | | | | | | | | | | | | | | |спостереження за | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |рухомими об'єктами у | |Разом | 150| 100| 50| | | | | | | | | | |повітряному та | | | | | | | | | | | | | | | |надводному просторі | | | | | | | | | |--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |кількість зразків | 1 | | | 1 | |3) розроблення методів |Мінтрансзв'язку|державний| 300| | 300| | | | |систем захисту | | | | | |і принципів створення | |бюджет | | | | | | | |радіолокаційних | | | | | |первинно-вторинних | | | | | | | | | |засобів | | | | | |оглядових | | | | | | | | | |спостереження нового| | | | | |радіолокаційних станцій| | | | | | | | | |покоління | | | | | |контролю повітряного | | | | | | | | | | | | | | | |простору, наземної та | | | | | | | | | | | | | | | |надводної обстановки | | | | | | | | | |--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |кількість | 2 | | 2 | | |4) обґрунтування вимог |Мінтрансзв'язку|державний| 320| | 320| | | | |нормативних актів з | | | | | |до розроблення засобів | |бюджет | | | | | | | |питань створення | | | | | |і спостереження за | | | | | | | | | |єдиної системи | | | | | |рухомими об'єктами у | | | | | | | | | |спостереження у | | | | | |повітряному та | | | | | | | | | |повітряному та | | | | | |надводному просторі з | | | | | | | | | |надводному просторі,| | | | | |урахуванням технічних і| | | | | | | | | |спільного | | | | | |економічних показників | | | | | | | | | |використання засобів| | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |спостереження за | | | | | |5) розроблення | -"- | -"- | 200| | 200| | | | |рухомими об'єктами | | | | | |апаратури об'єктивного | | | | | | | | | | | | | | | |контролю характеристик | | | | | | | | | | | | | | | |радіолокаційних станцій| | | | | | | | | | | | | | | |на етапах випробування | | | | | | | | | | | | | | | |та експлуатації | | | | | | | | | | | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |6) розроблення | -"- | -"- | 100| | 100| | | | | | | | | | |організаційних та | | | | | | | | | | | | | | | |технічних методів | | | | | | | | | | | | | | | |використання даних | | | | | | | | | | | | | | | |радіолокаційних засобів| | | | | | | | | | | | | | | |огляду повітряного та | | | | | | | | | | | | | | | |надводного простору для| | | | | | | | | | | | | | | |проведення оцінки | | | | | | | | | | | | | | | |метеорологічної | | | | | | | | | | | | | | | |обстановки | | | | | | | | | |--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |кількість науково- | 9 | | 6 | 3 | |7) створення | | | 400| | 300| 100| | | |технічних звітів за | | | | | |уніфікованих адаптивних| | | | | | | | | |результатами | | | | | |систем захисту | | | | | | | | | |створення | | | | | |радіолокаційних засобів| | | | | | | | | |інтегрованих систем | | | | | |спостереження від завад| | | | | | | | | |і засобів | | | | | |та засобів автоматичної| | | | | | | | | |спостереження | | | | | |обробки радіолокаційної| | | | | | | | | | | | | | | |інформації | | | | | | | | | | | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |8) створення | -"- |державний| 250| | 100| 150| | | | | | | | | |приймально- | |бюджет | | | | | | | | | | | | | |передавальних пристроїв| |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |імпульсних | |інші | 50| | 50| | | | | | | | | | |радіолокаційних | |джерела | | | | | | | | | | | | | |станцій | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | | | |Разом | 300| | 150| 150| | | | | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |9) розроблення |Мінтрансзв'язку|державний| 300| | 100| 200| | | | | | | | | |технічних засобів | |бюджет | | | | | | | | | | | | | |запобігання зіткненню | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |рухомих і нерухомих | |інші | 300| 50| 100| 150| | | | | | | | | |об'єктів | |джерела | | | | | | | | | | | | | | | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | | | |Разом | 600| 50| 200| 350| | |---------------+--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |Разом за | | | | | | | | | | 2520| 250| 1670| 600| | |завданням 2 | | | | | | | | | | | | | | | |---------------+--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |у тому числі | | | | | | | | |державний| 2170| 200| 1520| 450| | | | | | | | | | | |бюджет | | | | | | | | | | | | | | | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | | | |інші | 350| 50| 150| 150| | | | | | | | | | | |джерела | | | | | | |---------------+--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |3. Створення та|кількість зразків | 3 | | | 2 | 1 |1) розроблення | -"- |державний| 1000| 100| 200| 700| | |розвиток |радіолокаторів та | | | | | |аеродромного первинно- | |бюджет | | | | | | |інтегрованої |метеорадіолокаційних| | | | | |вторинного | |---------+-----+----+-----+-----+-----| |радіолокаційної|станцій нового | | | | | |радіолокатора нового | |інші | 700| 200| 300| 200| | |системи |покоління | | | | | |покоління, що | |джерела | | | | | | |контролю | | | | | | |відповідає вимогам | |---------+-----+----+-----+-----+-----| |повітряного | | | | | | |ІКАО | |Разом | 1700| 300| 500| 900| | |простору | | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |2) розроблення | -"- |державний| 1000| 100| 200| 700| | | | | | | | | |автономного вторинного | |бюджет | | | | | | | | | | | | | |радіолокатора нового | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |покоління, що | |інші | 750| 300| 250| 200| | | | | | | | | |відповідає вимогам | |джерела | | | | | | | | | | | | | |ІКАО | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | | | |Разом | 1750| 400| 450| 900| | | |--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |кількість методик | 1 | | | 1 | |3) обґрунтування | -"- |державний| 100| | 100| | | | |використання | | | | | |заходів щодо | |бюджет | | | | | | | |інтегрованої | | | | | |структурної | | | | | | | | | |радіолокаційної | | | | | |трансформації | | | | | | | | | |системи у мирний час| | | | | |радіолокаційних систем | | | | | | | | | |та особливий період | | | | | |різного підпорядкування| | | | | | | | | | | | | | | |в інтегровану | | | | | | | | | | | | | | | |радіолокаційну систему | | | | | | | | | | | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |4) розроблення | -"- |державний| 750| | 150| 300| 300| | | | | | | | |перспективної | |бюджет | | | | | | | | | | | | | |метеорадіолокаційної | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |станції та метеоканалів| |інші | 2500| 500| 1000| 1000| | | | | | | | | |для оглядових | |джерела | | | | | | | | | | | | | |радіолокаційних | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |станцій | |Разом | 3250| 500| 1150| 1300| 300| | |--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |кількість науково- | 5 | | 1 | 3 | 1 |5) розроблення |Мінтрансзв'язку|державний| 150| | 100| 50| | | |технічних звітів за | | | | | |організаційних та | |бюджет | | | | | | | |результатами | | | | | |технічних методів | | | | | | | | | |створення | | | | | |використання | | | | | | | | | |інтегрованої | | | | | |інформаційних ресурсів | | | | | | | | | |радіолокаційної | | | | | |інтегрованої | | | | | | | | | |системи контролю | | | | | |радіолокаційної системи| | | | | | | | | |повітряного | | | | | |її суб'єктами та | | | | | | | | | |простору | | | | | |користувачами у мирний | | | | | | | | | | | | | | | |час та особливий | | | | | | | | | | | | | | | |період | | | | | | | | |---------------+--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |Разом за | | | | | | | | | 6950| 1200|2300| 3150| 300| | |завданням 3 | | | | | | | | | | | | | | | |---------------+--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |у тому числі | | | | | | | | |державний| 3000| 200| 750| 1750| 300| | | | | | | | | | |бюджет | | | | | | | | | | | | | | | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | | | |інші | 3950|1000| 1550| 1400| | | | | | | | | | | |джерела | | | | | | |---------------+--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |4. Створення та|кількість | 2 | | 1 | | 1 |1) розроблення і | -"- |державний| 100| 10| | | | |розвиток єдиної|нормативно-правових | | | | | |затвердження Програми | |бюджет | | | | | | |системи |актів з питань | | | | | |створення єдиної | | | | | | | | |контролю за |створення та | | | | | |системи контролю за | | | | | | | | |обстановкою в |функціонування | | | | | |обстановкою в Азово- | | | | | | | | |Азово- |єдиної системи | | | | | |Чорноморському басейні | | | | | | | | |Чорноморському |контролю за | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |басейні |обстановкою в Азово-| | | | | |2) розроблення | -"- |державний| 500| | 200| 150| 150| | |Чорноморському | | | | | |організаційних та | |бюджет | | | | | | | |басейні | | | | | |технічних методів | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |удосконалення системи | |інші | 3000| | 1500| 1000| 500| | | | | | | | |моніторингу обстановки | |джерела | | | | | | | | | | | | | |в Азово-Чорноморському | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |басейні | |Разом | 3500| | 1700| 1150| 650| | | | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |3) розроблення оптико- | -"- |державний| 650| 50| 350| 250| | | | | | | | | |електронного комплексу | |бюджет | | | | | | | | | | | | | |контролю ближньої | | | | | | | | | | | | | | | |надводної обстановки | | | | | | | | | |--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |кількість зразків | 2 | | | 2 | |4) створення |Мінтрансзв'язку|державний| 750| | 450| 300| | | |апаратури для | | | | | |автоматизованого пункту| |бюджет | | | | | | | |контролю надводної | | | | | |збирання, обробки та | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | |обстановки, | | | | | |обміну інформацією за | |інші | 750| | 450| 300| | | |автоматизованого | | | | | |обстановкою в Азово- | |джерела | | | | | | | |збирання, обробки та| | | | | |Чорноморському басейні | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | |обміну інформацією | | | | | | | |Разом | 1500| | 900| 600| | | |за обстановкою в | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |Азово-Чорноморському| | | | | |5) визначення структури| -"- |державний| 250| | 250| | | | |басейні | | | | | |розташування берегових | |бюджет | | | | | | | | | | | | | |станцій автоматичної | | | | | | | | | | | | | | | |ідентифікаційної | | | | | | | | | | | | | | | |системи з метою | | | | | | | | | | | | | | | |максимального охоплення| | | | | | | | | | | | | | | |простору Азово- | | | | | | | | | | | | | | | |Чорноморського басейну | | | | | | | | | |--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |кількість науково- | 6 | 1 | 1 | 2 | 2 |6) створення на | -"- |державний| 3200| | 1000| 1000| 1000| | |технічних звітів за | | | | | |морському узбережжі | |бюджет | | | | | | | |результатами | | | | | |берегового фрагмента | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | |створення єдиної | | | | | |глобальної морської | |інші |11000| | 8900| 1100| 1000| | |системи контролю за | | | | | |супутникової системи | |джерела | | | | | | | |обстановкою в Азово-| | | | | |зв'язку для | | | | | | | | | |Чорноморському | | | | | |забезпечення безпеки | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | |басейні | | | | | |судноплавства і | |Разом |14200| | 9900| 2100| 2200| | | | | | | | |надійності зв'язку у | | | | | | | | | | | | | | | |разі виникнення | | | | | | | | | | | | | | | |небезпеки | | | | | | | | |---------------+--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |Разом за | | | | | | | | | |20200| 150|13100| 4100| 2850| |завданням 4 | | | | | | | | | | | | | | | |---------------+--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |у тому числі | | | | | | | | |державний| 5450| 150| 2250| 1700| 1350| | | | | | | | | | |бюджет | | | | | | | | | | | | | | | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | | | |інші |14750| |10850| 2400| 1500| | | | | | | | | | |джерела | | | | | | |---------------+--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |5. Створення та|кількість систем та | 9 | | | 3 | 6 |1) завершення роботи із|Мінтрансзв'язку|державний| 300| | 100| 100| 100| |розвиток |засобів для | | | | | |створення національної | |бюджет | | | | | | |інтегрованих |забезпечення | | | | | |наземної берегової | |---------+-----+----+-----+-----+-----| |систем та |надійності | | | | | |мережі контрольно- | |інші | 3500|1150| 1150| 1200| | |засобів |супутникової | | | | | |коригувальних станцій | |джерела | | | | | | |навігації |навігації, контролю | | | | | |глобальної системи | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | |за переміщенням | | | | | |визначення місця | |Разом | 3800|1150| 1250| 1300| 100| | |транспортних засобів| | | | | |розташування | | | | | | | | | |та аналізу дорожньо-| | | | | |GPS/ГЛОНАСС | | | | | | | | | |транспортних пригод | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |2) створення засобів | -"- |державний| 1500| 200| 600| 400| 300| | | | | | | | |моніторингу та | |бюджет | | | | | | | | | | | | | |експериментальної | | | | | | | | | | | | | | | |оцінки характеристик | | | | | | | | | | | | | | | |навігаційного | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |забезпечення за | |інші | 200| 100| 100| | | | | | | | | | |сигналами навігаційної | |джерела | | | | | | | | | | | | | |супутникової системи | | | | | | | | | | | | | | | |EGNOS на території | | | | | | | | | | | | | | | |України, а також | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |засобів експлуатації | |Разом | 1700| 300| 700| 400| 300| | | | | | | | |української частини | | | | | | | | | | | | | | | |метрологічного | | | | | | | | | | | | | | | |забезпечення наземного | | | | | | | | | | | | | | | |сегмента системи | | | | | | | | | | | | | | | |GALILEO | | | | | | | | | |--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |кількість зразків | 1 | | | | 1 |3) створення на базі | -"- |державний| 1100| | | 600| 500| | |інтегрованої | | | | | |приймачів сигналів | |бюджет | | | | | | | |навігаційної | | | | | |глобальних навігаційних| | | | | | | | | |апаратури для всіх | | | | | |супутникових систем та | | | | | | | | | |типів рухомих | | | | | |інерціальних систем | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | |об'єктів | | | | | |інтегрованої | |інші | 1400| | | 400| 1000| | | | | | | | |навігаційної апаратури | |джерела | | | | | | | | | | | | | |для рухомих об'єктів на| | | | | | | | | | | | | | | |базі малогабаритних | | | | | | | | | | | | | | | |комплектувальних | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |елементів (модулів, | |Разом | 2500| | | 1000| 1500| | | | | | | | |антен, акселерометрів | | | | | | | | | | | | | | | |і гіроскопів, зокрема | | | | | | | | | | | | | | | |мікромеханічних, | | | | | | | | | | | | | | | |волоконнооптичних, | | | | | | | | | | | | | | | |твердотільнохвильових) | | | | | | | | | |--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |кількість | 1 | | | | 1 |4) розроблення методів |Мінтрансзв'язку|державний| 1250| | 250| 450| 550| | |нормативно-правових | | | | | |підвищення рівня | |бюджет | | | | | | | |актів з питань | | | | | |завадозахищеності | | | | | | | | | |інтегрування | | | | | |апаратури супутникової | | | | | | | | | |підсистем навігації | | | | | |навігації за сигналами | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | |та спостереження | | | | | |глобальних навігаційних| |інші | 200| | 200| | | | | | | | | | |супутникових систем, | |джерела | | | | | | | | | | | | | |зокрема | | | | | | | | | | | | | | | |завадозахищеності | | | | | | | | | | | | | | | |апаратури посадкових | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |систем; розроблення | |Разом | 1450| | 450| 450| 550| | | | | | | | |комплексу заходів з | | | | | | | | | | | | | | | |послаблення впливу | | | | | | | | | | | | | | | |штучних перешкод на | | | | | | | | | | | | | | | |надійність і точність | | | | | | | | | | | | | | | |визначення місця | | | | | | | | | | | | | | | |розташування об'єктів | | | | | | | | | |--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |кількість науково- | 11 | | | 3 | 8 |5) розроблення заходів,| -"- |державний| 1000| | 100| 250| 650| | |технічних звітів за | | | | | |технічних та | |бюджет | | | | | | | |результатами | | | | | |програмних засобів | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | |створення | | | | | |інтегрування підсистем | |інші | 1200| 300| 300| 300| 300| | |інтегрованих систем | | | | | |навігації з | |джерела | | | | | | | |та засобів | | | | | |підсистемами | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | |навігації | | | | | |спостереження | |Разом | 2200| 300| 400| 550| 950| | | | | | | | |інформаційної системи | | | | | | | | | | | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |6) створення системи | -"- |державний| 750| | 200| 250| 300| | | | | | | | |автоматизованого | |бюджет | | | | | | | | | | | | | |моніторингу і контролю | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |за переміщенням окремих| |інші | 600| | 300| 300| | | | | | | | | |транспортних засобів і | |джерела | | | | | | | | | | | | | |автотранспортних | | | | | | | | | | | | | | | |потоків з використанням| |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |сучасних супутникових | |Разом | 1350| | 500| 550| 300| | | | | | | | |навігаційно- | | | | | | | | | | | | | | | |телекомунікаційних | | | | | | | | | | | | | | | |технологій | | | | | | | | | | | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |7) утворення центру | -"- |державний| 1250| | 450| 300| 500| | | | | | | | |обробки та аналізу | |бюджет | | | | | | | | | | | | | |вимірювальної | | | | | | | | | | | | | | | |інформації, що | | | | | | | | | | | | | | | |надходить з глобальних | | | | | | | | | | | | | | | |навігаційних | | | | | | | | | | | | | | | |супутникових систем | | | | | | | | | | | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |8) розроблення типового| МВС |державний| 550| 150| 200| 200| | | | | | | | | |апаратно-програмного | |бюджет | | | | | | | | | | | | | |комплексу | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |автоматизованого | |інші | 850| 500| 350| | | | | | | | | | |аналізу дорожньо- | |джерела | | | | | | | | | | | | | |транспортних пригод | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | | | |Разом | 1400| 650| 550| 200| | | | | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |9) удосконалення |Мінтрансзв'язку|державний| 900| | 400| 200| 300| | | | | | | | |системи базового | |бюджет | | | | | | | | | | | | | |координатно-часового | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |забезпечення України та| |інші | 800| | 300| 300| 200| | | | | | | | |її включення в | |джерела | | | | | | | | | | | | | |інформаційну систему | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | | | |Разом | 1700| | 700| 500| 500| | | | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |10) удосконалення | -"- |державний| 1200| 250| 700| 250| | | | | | | | | |системи базового | |бюджет | | | | | | | | | | | | | |координатно-часового | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |забезпечення України та| |інші | 870| 200| 470| 200| | | | | | | | | |її інтеграція в | |джерела | | | | | | | | | | | | | |інформаційну систему | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | | | |Разом | 2070| 450| 1170| 450| | | | | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |11) розроблення методів| -"- |державний| 300| | 150| 150| | | | | | | | | |та засобів | |бюджет | | | | | | | | | | | | | |метрологічного і | | | | | | | | | | | | | | | |часового забезпечення | | | | | | | | |---------------+--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |Разом за | | | | | | | | | |19720|2850| 6320| 5850| 4700| |завданням 5 | | | | | | | | | | | | | | | |---------------+--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |у тому числі | | | | | | | | |державний|10100| 600| 3150| 3150| 3200| | | | | | | | | | |бюджет | | | | | | | | | | | | | | | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | | | |інші | 9620|2250| 3170| 2700| 1500| | | | | | | | | | |джерела | | | | | | |---------------+--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| |6. Удоскона- |кількість систем | 3 | 1 | 1 | | 1 |1) створення засобів | -"- |державний| 650| 100| 300| 250| | |лення засобів |передачі даних в | | | | | |зв'язку | |бюджет | | | | | | |зв'язку |інтегрованій | | | | | | | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | |інформаційній | | | | | | | |інші | 1500| 300| 300| 250| 650| | |системі | | | | | | | |джерела | | | | | | | | | | | | | | | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | | | |Разом | 2150| 400| 600| 500| 650| | |--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |кількість засобів | 1 | | 1 | | |2) розроблення для | -"- |державний| 200| | | 100| 100| | |моніторингу | | | | | |компонентів | |бюджет | | | | | | | |проходження рухомими| | | | | |інформаційної системи | | | | | | | | | |об'єктами | | | | | |національних | | | | | | | | | |контрольних зон | | | | | |стандартів, | | | | | | | | | | | | | | | |гармонізованих з | | | | | | | | | | | | | | | |міжнародними | | | | | | | | | | | | | | | |стандартами, | | | | | | | | | | | | | | | |рекомендаціями | | | | | | | | | | | | | | | |Міжнародного союзу | | | | | | | | | | | | | | | |електрозв'язку і | | | | | | | | | | | | | | | |Світового поштового | | | | | | | | | | | | | | | |союзу | | | | | | | | | | | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |3) розроблення методів |Мінтрансзв'язку|державний| 410| | 110| 150| 150| | | | | | | | |та засобів забезпечення| |бюджет | | | | | | | | | | | | | |електромагнітної | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |сумісності складових | |інші | 690| | 170| 250| 270| | | | | | | | |інформаційної системи | |джерела | | | | | | | | | | | | | | | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | | | |Разом | 1100| | 280| 400| 420| | |--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |кількість | 1 | | | | 1 |4) науково-технічне | -"- |державний| 200| | 200| | | | |нормативно-правових | | | | | |обґрунтування вибору | |бюджет | | | | | | | |актів з питань | | | | | |смуги радіочастотного | | | | | | | | | |створення та | | | | | |спектра для | | | | | | | | | |функціонування | | | | | |інформаційної системи | | | | | | | | | |складових | | | | | |та її раціонального | | | | | | | | | |інформаційної | | | | | |використання | | | | | | | | | |системи | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |5) розроблення вимог та| -"- | -"- | 300| | 150| 150| | | | | | | | | |технічних методів | | | | | | | | | | | | | | | |створення уніфікованої | | | | | | | | | | | | | | | |апаратури зв'язку | | | | | | | | | |--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |кількість технічних | 4 | | 1 | 1 | 2 |6) розроблення методів | -"- |державний| 450| | 100| 150| 200| | |рішень та методів | | | | | |та технічних засобів | |бюджет | | | | | | | |створення | | | | | |завадозахищеної | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | |уніфікованої | | | | | |передачі дискретних | |інші | 900| 200| 150| 200| 350| | |апаратури і | | | | | |повідомлень, | |джерела | | | | | | | |забезпечення | | | | | | завадостійкого модему | |---------+-----+----+-----+-----+-----| | |завадозахищеної | | | | | |та засобів спряження | |Разом | 1350| 200| 250| 350| 550| | |передачі інформації | | | | | |апаратури, що визначає | | | | | | | | | |для управління | | | | | |координати об'єктів, з | | | | | | | | | |рухомими об'єктами | | | | | |системою передачі | | | | | | | | | | | | | | | |інформації | | | | | | | | | | | | | | | |-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | | | | | | | |7) розроблення засобів | |інші | 3720|1760| 1960| | | | | | | | | | |для дистанційного | |джерела | | | | | | | | | | | | | |моніторингу проходження| | | | | | | | | | | | | | | |рухомими об'єктами | | | | | | | | | | | | | | | |контрольних зон | | | | | | | | | |--------------------+-----+----+----+----+----+-----------------------+---------------+---------+-----+----+-----+-----+-----| | |кількість науково- | 9 | 1 | 3 | 1 | 4 |8) розроблення системи | | -"- | 1300|1300| | | | | |технічних звітів за | | | | | |забезпечення передачі | | | | | | | | | |результатами | | | | | |метеорологічної | | | | | | | | | |удосконалення | | | | | |інформації та | | | | | | | | | |засобів зв'язку | | | | | |диспетчерського обміну | | | | | | | | | | | | | | | |і зв'язку за принципом | | | | | | | | | | | | | | | |"берег-судно-берег" з | | | | | | | | | | | | | | | |використанням систем | | | | | | | | | | | | | | | |стільникового та | | | | | | | | | | | | | | | |супутникового зв'язку | | | | | | | | | | | | | | | |для забезпечення | | | | | | | | | | | | | | | |безпеки судноплавства | | | | | | | |

  Пошук Знайти слова на сторiнцi:     
* тiльки українськi (або рос.) лiтери, мiнiмальна довжина слова 3 символи...

Сторінки:  [ 1 ]  2
наступна сторінка »