Про затвердження Авіаційних правил України "Технічні вимоги та адміністративні процедури для [...]
Державіаслужба України; Наказ, Правила, Свідоцтво [...] від 20.07.2017565
Документ z1056-17, чинний, поточна редакція — Прийняття від 20.07.2017
 

Сторінки:  [ 1 ]  2  3  4  5
наступна сторінка »  

ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

НАКАЗ

20.07.2017  № 565


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 серпня 2017 р.
за № 1056/30924

Про затвердження Авіаційних правил України "Технічні вимоги та адміністративні процедури для льотних екіпажів цивільної авіації"

Відповідно до частин третьої, сьомої статті 11 Повітряного кодексу України, Закону України "Про Загальнодержавну програму адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу" та з метою впровадження в Україні положень правил Європейського Союзу, Регламенту Європейської комісії від 03 листопада 2011 року (EU) № 1178/2011, що встановлює технічні вимоги та адміністративні процедури для льотних екіпажів у цивільній авіації (з поправками від 30 березня 2012 року № 290/2012 та від 13 березня 2014 року № 245/2014), Регламенту Європейського Парламенту та Ради від 20 лютого 2008 року (ЄC) № 216/2008 НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Авіаційні правила України "Технічні вимоги та адміністративні процедури для льотних екіпажів цивільної авіації" (далі - Авіаційні правила), що додаються.

2. Департаменту льотної експлуатації (Лісняк О.І.) забезпечити в установленому законодавством порядку:

1) подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;

2) розроблення до 31 грудня 2017 року всіх необхідних процедур, пов’язаних з введенням Авіаційних правил.

3. Установити, що протягом перехідного періоду, який передбачається до 31 грудня 2019 року.

1) сертифікати авіаційних навчальних закладів, спеціальні положення щодо підготовки та керівництва, видані, схвалені відповідно до Правил сертифікації авіаційних навчальних закладів цивільної авіації з підготовки льотного складу в Україні, затверджених наказом Державної служби України з нагляду за забезпеченням безпеки авіації від 17 серпня 2005 року № 601, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 02 вересня 2005 року за № 981/11261, є чинними протягом установленого в них строку дії, але не пізніше ніж до 31 грудня 2019 року;

2) сертифікати відповідності авіаційних тренажерів, специфікації авіаційних тренажерів, схвалення застосування авіаційних тренажерів, видані відповідно до Правил сертифікації авіаційних тренажерів, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 06 серпня 2002 року № 529, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 21 серпня 2002 року за № 687/6975, є чинними протягом установленого в них строку дії, але не пізніше ніж до 31 грудня 2019 року;

3) медичні сертифікати авіаційного персоналу 1 - 3 класів (тільки бортпровідники), видані відповідно до Спільних Авіаційних Вимог JAR - FCL 3 "Ліцензування льотного екіпажу (медичне)", затверджених наказом Державної служби України з нагляду за забезпеченням безпеки авіації від 27 березня 2006 року № 223, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 12 квітня 2006 року за № 426/12300, та Правил медичної сертифікації авіаційного персоналу, крім членів льотного екіпажу, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 27 березня 2007 року № 243, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 19 квітня 2007 року за № 393/13660, залишаються чинними протягом установленого в них строку дії, але не пізніше ніж до 31 грудня 2019 року;

4) посвідчення авіаційного медичного екзаменатора, свідоцтва авіаційного медичного центру, видані відповідно до Правил надання повноважень авіаційним медичним центрам на проведення медичної сертифікації авіаційного персоналу, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 30 листопада 2012 року № 730, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 24 грудня 2012 року за № 2144/22456, та Правил надання повноважень авіаційного медичного екзаменатора на проведення медичної сертифікації авіаційного персоналу, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 30 листопада 2012 року № 731, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 24 грудня 2012 року за № 2145/22457, залишаються чинними протягом установленого в них строку дії, але не пізніше ніж до 31 грудня 2019 року.

4. У пункті 5.4, підпункті 5.12.2 пункту 5.12 глави 5 Правил медичної сертифікації авіаційного персоналу, крім членів льотного екіпажу, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 27 березня 2007 року № 243, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 19 квітня 2007 року за № 393/13660 (із змінами), та у таблиці додатка 7 до Правил слово "бортпровідник" у всіх відмінках та числах виключити.

5. З 01 січня 2020 року визнати такими, що втратили чинність:

1) наказ Міністерства транспорту України від 06 серпня 2002 року № 529 "Про затвердження Правил сертифікації авіаційних тренажерів", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21 серпня 2002 року за № 687/6975 (із змінами);

2) наказ Державної служби України з нагляду за забезпеченням безпеки авіації від 17 серпня 2005 року № 601 "Про затвердження Правил сертифікації авіаційних навчальних закладів цивільної авіації з підготовки льотного складу в Україні", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 02 вересня 2005 року за № 981/11261 (із змінами);

3) наказ Державної служби України з нагляду за забезпеченням безпеки авіації від 27 березня 2006 року № 223 "Про застосування в цивільній авіації України Спеціальних Авіаційних Вимог JAR - FCL 1, 2, 3, 4 "Видача свідоцтв льотному екіпажу", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 12 квітня 2006 року за № 426/12300;

4) наказ Міністерства транспорту та зв’язку України від 01 грудня 2009 року № 1234 "Про затвердження Положення про екзаменатора з льотної діяльності", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10 лютого 2010 року за № 149/17444 (із змінами);

5) наказ Міністерства інфраструктури України від 30 листопада 2012 року № 730 "Про затвердження Правил надання повноважень авіаційним медичним центрам на проведення медичної сертифікації авіаційного персоналу", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 24 грудня 2012 року за № 2144/22456;

6) наказ Міністерства інфраструктури України від 30 листопада 2012 року № 731 "Про затвердження Правил надання повноважень авіаційного медичного екзаменатора на проведення медичної сертифікації авіаційного персоналу", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 24 грудня 2012 року за № 2145/22457.

7) наказ Міністерства транспорту України від 07 грудня 1998 року № 486 "Про затвердження Правил видачі свідоцтв авіаційному персоналу в Україні", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29 грудня 1998 року за № 833/3273.

6. Цей наказ набирає чинності з 01 січня 2018 року, крім:

пункту 5 цього наказу, який набирає чинності з 01 січня 2020 року;

підчастини В розділу 3 "Спеціальні вимоги до медичних сертифікатів LAPL" додатка ІV PART-MED до Авіаційних правил, яка набирає чинності з 01 січня 2019 року;

підчастини D "Авіаційні медичні експерти (АМЕ), лікарі загальної практики - сімейні лікарі (GMP), лікарі з авіаційної медицини (OHMP)" додатка ІV PART-MED до Авіаційних правил, яка набирає чинності з 01 січня 2019 року;

додатка VI PART-ARA до Авіаційних правил, який набирає чинності з 01 січня 2019 року;

додатка VII PART-ORA до Авіаційних правил, який набирає чинності з 01 січня 2019 року.

7. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Т.в.о. Голови
Державіаслужби


С.М. Коршук



ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної
авіаційної служби України
20.07.2017 № 565


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 серпня 2017 р.
за № 1056/30924

АВІАЦІЙНІ ПРАВИЛА УКРАЇНИ
"Технічні вимоги та адміністративні процедури для льотних екіпажів цивільної авіації"

I. Загальні положення

1. Ці Авіаційні правила містять такі додатки:

1) додаток І "Свідоцтва льотного екіпажу" (PART - FCL);

2) додаток ІІ "Умови заміни чинних національних свідоцтв";

3) додаток ІІІ "Визнання свідоцтв";

4) додаток ІV "Медична сертифікація авіаційного персоналу", авіаційних медичних центрів (AеMC), авіаційних медичних експертів (AME), лікарів загальної практики - сімейних лікарів (GMP) та лікарів з авіаційної медицини (OHMP) (PART - MED);

5) додаток V "Сертифікація персоналу бортпровідників, який залучається до комерційних перевезень повітряним транспортом" (PART - СС);

6) додаток VІ "Уповноважений орган - система управління та керування" (PART -ARA);

7) додаток VІІ "Організації - система управління та керування" (PART - ORA).

Кожний додаток складається з підчастин, розділів, глав, пунктів та доповнень.

Для реалізації цих Авіаційних правил уповноважений орган з питань цивільної авіації (далі - уповноважений орган) застосовує прийнятні методи відповідності (АМС) та інструктивний матеріал (GM), враховуючи останні ревізії Регламентів Європейської Комісії.

2. Ці Авіаційні правила встановлюють загальні вимоги щодо:

1) умов видання свідоцтв, дотримання їх чинності, внесення змін, обмеження, призупинення дії та анулювання свідоцтв, права та обов’язки власників свідоцтв, умови заміни чинних національних свідоцтв пілотів та національних свідоцтв бортових механіків на свідоцтва пілотів, а також умови визнання свідоцтв інших країн;

2) сертифікації осіб, що відповідають за льотну підготовку або навчання на тренажерах та за оцінку навичок пілота;

3) медичних сертифікатів, що видаються пілотам, умов їх видання, дотримання їх чинності, внесення змін, обмеження, призупинення дії та анулювання медичних сертифікатів, прав та обов’язків власників медичних сертифікатів, а також умов заміни національних медичних сертифікатів на медичні сертифікати, що відповідають вимогам цих Авіаційних правил;

4) сертифікації авіаційних медичних експертів (далі - АМЕ), а також умов виконання лікарями загальної практики - сімейної медицини, лікарями з авіаційної медицини обов’язків АМЕ;

5) адміністративних процедур, які має виконувати уповноважений орган та організації з підготовки пілотів (АТО) відповідно до правил, про які йдеться у додатках, зазначених у підпунктах 1 - 7 пункту 1 цього розділу, що відповідають вимогам додатків І - VІІ цих Авіаційних правил.

3. У цих Авіаційних правилах терміни вживаються в таких значеннях:

JAR - спільні авіаційні вимоги, прийняті Авіаційною владою Об’єднаної Європи та схвалені до застосування уповноваженим органом;

екіпаж повітряного судна (ПС) - льотний екіпаж та екіпаж пасажирського салону;

звіт про кредити - звіт, на основі якого можуть бути визнані попередні досвід та кваліфікації;

звіт про заміну - звіт, на основі якого свідоцтво може бути замінено на свідоцтво відповідно до вимог PART - FCL;

кредит - визнання попереднього досвіду та кваліфікацій;

сертифікат АМЕ та медичний сертифікат пілота, що відповідають вимогам PART - MED, - сертифікат, виданий або визнаний уповноваженим органом відповідно до вимог додатків IV - VII до цих Авіаційних правил;

посвідчення АМЕ та медичний сертифікат пілота, що не відповідають вимогам PART - MED, - посвідчення, видане або визнане уповноваженим органом до набрання чинності цими Авіаційними правилами;

свідоцтво PART - FCL - свідоцтво льотного екіпажу, що відповідає вимогам додатка І PART - FCL до цих Авіаційних правил;

свідоцтво пілота легких повітряних суден - свідоцтво LAPL, що відповідає спеціальним вимогам додатка І PART - FCL до цих Авіаційних правил;

свідоцтво, що не відповідає вимогам цих Авіаційних правил, - свідоцтво, видане або визнане уповноваженим органом до набрання чинності цими Авіаційними правилами;

сертифікат або організація, що відповідають вимогам цих Авіаційних правил, - сертифікат або схвалення, які є виданими або визнаними, або ж організація, що є сертифікованою або визнаною уповноваженим органом відповідно до вимог та процедур додатків І - VII до цих Авіаційних правил;

узгоджене з вимогами PART - FCL свідоцтво - свідоцтво пілота, у тому числі внесені до нього рейтинги та дозволи, яке було видане або визнане уповноваженим органом та відповідає вимогам додатків І - VII до цих Авіаційних правил;

член екіпажу пасажирського салону - член екіпажу, який має відповідну кваліфікацію, не належить до членів льотного екіпажу або до членів технічного екіпажу і призначений експлуатантом для виконання обов’язків, пов’язаних із забезпеченням безпеки пасажирів під час комерційних перевезень.

II. Видача свідоцтв та медична сертифікація пілотів

1. Підготовка пілотів ПС має відповідати вимогам, визначеним у додатках І PART - FCL та IV PART - MED до цих Авіаційних правил.

2. Власники свідоцтв пілотів, які були видані уповноваженим органом до набрання чинності цими Авіаційними правилами, незважаючи на повноваження власників свідоцтв можуть виконувати польоти, лише до дати, зазначеної в пункті 1 розділу ІІІ цих Авіаційних правил, з урахуванням додаткових вимог щодо перевезення пасажирів або виконання інших комерційних операцій, визначених у підчастинах В та С додатка І PART - FCL до цих Авіаційних правил.

III. Чинні національні свідоцтва пілотів

1. Свідоцтва, видані або визнані згідно з національними правилами до 31 грудня 2018 року, є чинними згідно з цими Авіаційними правилами. Такі свідоцтва підлягають заміні уповноваженим органом не пізніше 31 січня 2019 року на свідоцтва, що відповідають вимогам цих Авіаційних правил.

2. Свідоцтва, що не відповідають вимогам цих Авіаційних правил, у тому числі будь-які пов’язані з такими свідоцтвами рейтинги та дозволи, видані або визнані уповноваженим органом до дати застосування цих Авіаційних правил, підлягають заміні на свідоцтва згідно з цими Авіаційними правилами, але тільки за умови, що вони повністю відповідають вимогам цих Авіаційних правил. Заміну свідоцтв здійснює уповноважений орган, що видав свідоцтво.

3. Свідоцтва, що не відповідають вимогам цих Авіаційних правил, підлягають заміні на свідоцтва згідно з вимогами цих Авіаційних правил за умови виконання таких вимог:

1) виконано усі вимоги додатка ІІ "Умови заміни чинних національних свідоцтв" до цих Авіаційних правил; або

2) інформація, зазначена у звіті про заміну, повністю відповідає усім вимогам до відповідного свідоцтва.

4. Звіт про заміну, складений уповноваженим органом, повинен містити:

1) нормативно-правові акти, на основі яких було видано свідоцтво пілота;

2) обсяг прав, які надавались пілотам;

3) посилання на відповідні вимоги додатка І PART - FCL цих Авіаційних правил, до яких може бути надано кредит;

4) будь-які обмеження, що мають бути включені до свідоцтв PART - FCL, та будь-які вимоги, які пілот повинен виконати для зняття цих обмежень.

5. До звіту про заміну свідоцтва додаються копії всіх документів, необхідних для підтвердження вимог, установлених у підпунктах 1 - 4 пункту 4 цього розділу. Під час підготовки звіту про заміну уповноважений орган, наскільки це можливо, має дати змогу власникам свідоцтв продовжувати свою діяльність.

6. Власники рейтингу інструктора класу ПС (CRI) або посвідчення екзаменатора класу ПС (CRE), що мають право на використання однопілотних ПС складної конструкції з високими льотно-технічними характеристиками, повинні забезпечити заміну цих прав відповідно на сертифікат інструктора типу ПС (TRI) або посвідчення екзаменатора типу ПС (TRE) для однопілотних літаків.

7. Уповноважений орган може дозволити пілоту-студенту використовувати обмежений обсяг прав на виконання польотів без нагляду, доки він не відповідатиме усім вимогам, необхідним для отримання свідоцтва LAPL:

1) застосування прав обмежується територією України або її частиною та одномоторними поршневими літаками, максимальна злітна маса яких не перевищує 2000 кг, і виключає перевезення пасажирів;

2) такі дозволи видаються на основі індивідуальної оцінки ризиків для безпеки, яку інструктор здійснює після оцінки концепції безпеки, проведеної уповноваженим органом.

8. Організації з підготовки пілотів (АТО):

1) повинні виконувати технічні вимоги та адміністративні процедури, встановлені у додатках VI PART - ARA та VII PART - ORA до цих Авіаційних правил, а також мати відповідний сертифікат, виданий уповноваженим органом;

2) у разі наявності сертифіката, виданого уповноваженим органом за національними правилами України, вважаються такими, що відповідають вимогам цих Авіаційних правил. Діяльність таких організацій повинна бути обмежена раніше дозволеними видами діяльності. Не обмежуючи вимог пункту 2 цього розділу, організації з підготовки пілотів повинні до 31 грудня 2018 року доопрацювати свої системи керування, керівництва, тренувальні програми, процедури та інструкції відповідно до вимог додатка VII PART - ORA до цих Авіаційних правил;

3) з 01 січня 2019 року АТО, які дотримуються вимог національних авіаційних правил або JAR - FCL і були сертифіковані або визнані в Україні до набрання чинності цими Авіаційними правилами, мають право проводити підготовку пілотів для отримання тільки свідоцтв РРL;

4) повинні отримати від уповноваженого органу не пізніше ніж до 31 грудня 2019 року замість сертифікатів, зазначених у пункті 1 цього розділу, сертифікати, що відповідають вимогам додатка VI PARТ - ARA до цих Авіаційних правил.

9. Тренувальне обладнання імітації польоту (FSTD):

1) що використовується для підготовки, тестування та перевірок пілотів, за винятком випробувальних навчальних тренажерів, які використовуються для підготовки пілотів до випробувальних польотів, повинно відповідати технічним вимогам та адміністративним процедурам, визначеним у додатках VI PARТ - ARA та VII PARТ - ORA до цих Авіаційних правил, та мати визначений кваліфікаційний рівень;

2) яке має сертифікати FSTD, видані або визнані відповідно до національних авіаційних правил України або вимог JAR - STD, до набрання чинності цими Авіаційними правилами вважається таким, що відповідає вимогам цих Авіаційних правил;

3) повинно отримати в уповноваженого органу до 31 грудня 2019 року сертифікати, зазначені в підпункті 2 цього пункту, сертифікати FSTD, що відповідають вимогам, установленим у додатку VI PARТ - ARA до цих Авіаційних правил.

10. Авіаційні медичні центри (АеМС) повинні:

1) відповідати технічним вимогам та адміністративним процедурам, визначеним у додатках VI PARТ - ARA та VIІ PARТ - ORA до цих Авіаційних правил, та пройти сертифікацію;

2) привести у відповідність до 31 січня 2018 року свої адміністративні процедури до вимог додатка VIІ PARТ - ORA до цих Авіаційних правил. Свідоцтва відповідності АеМС, які відповідають авіаційним правилам JAR та були видані або визнані уповноваженим органом до набрання чинності цими Авіаційними правилами, повинні вважатися такими, що були видані відповідно до вимог цих Авіаційних правил;

3) отримати в уповноваженого органу до 31 грудня 2019 року замість свідоцтв відповідності АеМС, зазначених у цьому пункті, сертифікати відповідності АеМС, які повинні відповідати вимогам додатка VІ PARТ - ARA до цих Авіаційних правил.

IV. Чинні національні свідоцтва АеМС, посвідчення АМЕ та медичні сертифікати пілотів

1. Свідоцтва АеМС, посвідчення АМЕ та медичні сертифікати пілотів, які відповідають вимогам JAR, видані або визнані уповноваженим органом до набрання чинності цими Авіаційними правилами, вважаються виданими відповідно до цих Авіаційних правил.

2. Заміна свідоцтв АеМС, посвідчень АМЕ та медичних сертифікатів пілотів та сертифікати, що відповідають вимогам додатка VI PARТ - ARA до цих Авіаційних правил, має бути здійснена до 31 грудня 2019 року.

3. Свідоцтва АеМС, посвідчення АМЕ та медичні сертифікати пілотів, які не відповідають вимогам JAR, видані уповноваженим органом до набрання чинності цими Авіаційними правилами, залишаються чинними до дати наступного продовження їх дії або до 31 грудня 2019 року залежно від того, що станеться раніше.

4. Заміна свідоцтв АеМС, посвідчень АМЕ та медичних сертифікатів пілотів, зазначених у пункті 1 цього розділу, повинна здійснюватися згідно з вимогами додатка IV PART - MED до цих Авіаційних правил.

V. Заміна рейтингів з льотних випробувань

1. До свідоцтв пілотів, які до набрання чинності цими Авіаційними правилами мали свідоцтва пілотів-випробувачів національного стандарту та проводили льотні випробування за категоріями 1 та 2 або які проводили підготовку пілотів-випробувачів, повинні бути внесені відповідні рейтинги пілота-випробувача та/або інструктора з підготовки пілотів-випробувачів.

2. Заміна кваліфікаційних рейтингів здійснюється відповідно до звіту про заміну складеного відповідно до пунктів 4 та 5 розділу ІІІ цих Авіаційних правил.

VI. Чинні національні свідоцтва бортових механіків

1. Для заміни свідоцтв бортових механіків, виданих відповідно до вимог Додатка 1 до Міжнародної конвенції про міжнародну цивільну авіацію (далі - Чиказька конвенція) "Видача свідоцтва авіаційному персоналу", на свідоцтва пілотів згідно з PART - FCL цих Авіаційних правил власники звертаються до уповноваженого органу.

2. Заміна свідоцтв бортових механіків на свідоцтва пілота згідно з вимогами PART - FCL цих Авіаційних правил здійснюється відповідно до звіту про заміну, що відповідає вимогам, визначеним у пунктах 4 та 5 розділу ІІІ цих Авіаційних правил.

3. Під час звернення бортових механіків до уповноваженого органу щодо отримання свідоцтва транспортного пілота (ATPL) для літаків потрібно враховувати положення щодо кредитів, зазначених у пункті FCL.510.A (c)(2) додатка І PART - FCL до цих Авіаційних правил.

VII. Умови визнання свідоцтв та сертифікатів, які видані іншими країнами

1. Уповноважений орган може видавати свідоцтва, що відповідають вимогам додатка I PART - FCL до цих Авіаційних правил, та пов’язані з ними медичні сертифікати на підставі чинних свідоцтв та медичних сертифікатів, виданих країнами EASA. Рішення про видачу свідоцтв приймає уповноважений орган за поданням профільної АТО із зазначенням у разі потреби необхідних напрямів та обсягів додаткової підготовки та тестування (наприклад, особливості авіаційного законодавства України, навігації в повітряному просторі України тощо).

2. Заявники, що звернулися за отриманням свідоцтв від інших країн, які вже мають рівноцінне чинне свідоцтво або пов'язаний з ним медичний сертифікат, виданий не країною EASA, але згідно з додатком 1 Чиказької конвенції, можуть отримати свідоцтва та пов’язані з ними медичні сертифікати відповідно до цих Авіаційних правил на умовах відповідних міжнародних договорів. В інших випадках свідоцтво видається згідно з вимогами додатка ІІІ "Визнання свідоцтв" до цих Авіаційних правил.

3. Уповноважений орган визначає обсяг кредитів заявника за рекомендацією сертифікованої в Україні навчальної організації з підготовки пілотів за відповідним напрямом.

4. Власникам свідоцтв транспортного пілота (ATPL), виданого не країною EASA, але отриманого згідно з додатком 1 до Чиказької конвенції, досвід яких відповідає вимогам щодо досвіду для видачі ATPL для відповідної категорії ПС, як установлено у підчастині F додатка І PART - FCL до цих Авіаційних правил, може надаватись повний обсяг кредитів, що покриватиме вимоги стосовно проходження курсу підготовки та необхідного льотного досвіду. Обов’язковою вимогою до таких заявників є складання іспиту з теорії, як вимагається для отримання ATPL, та тестування льотних навичок за умови, що на час проведення тестування льотних навичок рейтинг про тип ПС є дійсним.

5. Рейтинги про тип ПС (літак або вертоліт) можуть бути внесені до свідоцтв, виданих згідно з цими Правилами, на підставі підготовки, проведеної в АТО, сертифікованій в Україні, або в АТО, сертифікованій в країні - члені EASA. У разі проходження заявником такої підготовки не в країні - члені EASA дія таких рейтингів обмежується ПС, зареєстрованими в цій країні. Це обмеження може бути анульовано у разі, якщо пілот виконає вимоги пункту С.1 додатка ІІІ "Визнання свідоцтв" до цих Авіаційних правил.

6. Уповноважений орган може визнавати сертифікати іноземних навчальних закладів (АТО) та авіаційних тренажерів (FSTD, FTD, FFS, FNPT, BITD, OTD), які видані країнами - членами EASA. Рішення про визнання таких сертифікатів може бути прийняте без ознайомлення безпосередньо з навчально-технічною базою АТО та тренажерами.

VIII. Кредити за навчання, розпочате до набрання чинності цими Авіаційними правилами

1. Відповідно до процедури видання свідоцтв PART - FCL згідно з додатком І до цих Авіаційних правил навчання, розпочате до набрання чинності цими Авіаційними правилами, що відповідає вимогам та процедурам уповноваженого органу, здійснюється під наглядом уповноваженого органу, рекомендоване в Україні до набрання чинності цими Авіаційними правилами та враховується в повному обсязі за умови, що навчання та тестування завершуються до 01 січня 2020 року.

2. За навчання, розпочате до набрання чинності цими Авіаційними правилами згідно з додатком 1 до Чиказької конвенції, надаються кредити з метою отримання свідоцтв на основі звіту про кредит, підготовленого організацією з підготовки пілотів після консультації з уповноваженим органом.

3. У звіті про кредит описується обсяг підготовки, зазначаються вимоги до свідоцтв, які покриває кредит, та в разі потреби вимоги, які заявникові потрібно задовольнити для отримання свідоцтва згідно з вимогами цих Авіаційних правил. До звіту додаються копії всіх документів, необхідних для підтвердження обсягу підготовки, та нормативно-правових актів України, згідно з якими було розпочато навчання.

IX. Зарахування досвіду, набутого в період проходження військової служби

1. Військовослужбовці, що проходили службу в державній авіації України, для отримання свідоцтв згідно з вимогами цих Авіаційних правил мають звернутися до уповноваженого органу.

2. За знання, досвід та навички, набуті в період проходження військової служби, надається кредит, що покриває відповідні вимоги додатка І PART - FCL до цих Авіаційних правил, відповідно до елементів звіту про кредит, підготовленого організацією з підготовки пілотів після консультації з уповноваженим органом

3. Звіт про кредити має містити:

1) опис національних вимог, на основі яких були видані військові сертифікати, рейтинги, дозволи та/або кваліфікації;

2) опис прав, наданих пілотам;

3) вимоги додатка І PART - FCL до цих Авіаційних правил, що покриваються кредитом;

4) обмеження, що мають бути включені до свідоцтва, та вимоги, яким пілоти мають відповідати для зняття цих обмежень;

5) копії документів, необхідних для підтвердження складових звіту, а також копії відповідних національних вимог та процедур.

X. Придатність бортпровідників за станом здоров’я

1. Бортпровідники, які залучені до виконання функціональних обов’язків на ПС, задіяних в комерційних перевезеннях, повинні відповідати вимогам, установленим у додатку ІV PART - MED до цих Авіаційних правил.

Медичні сертифікати бортпровідників, які отримані відповідно до цих Авіаційних правил, є чинними, доки не закінчиться строк чинності медичного сертифіката, визначеного уповноваженим органом або не

закінчиться строк чинності медичного сертифіката, передбаченого в пункті MED.C.005 додатка ІV PART - MED до цих Авіаційних правил.

2. Строк чинності медичного сертифіката відраховується з дати останньої медичної перевірки або оцінювання.

3. До закінчення строку чинності медичного сертифіката подальші медичні перевірки проводяться згідно з вимогами додатка ІV PART - MED до цих Авіаційних правил.

Директор департаменту
льотної експлуатації


О.І. Лісняк


Додаток I
до Авіаційних правил України
"Технічні вимоги та адміністративні
процедури для льотних екіпажів
цивільної авіації"
(пункт 1 розділу І)

ДОДАТОК І (ANNEX I)
СВІДОЦТВА ЛЬОТНОГО ПЕРСОНАЛУ
ЧАСТИНА FCL - PART - FCL

(з доповненнями)

Директор департаменту
льотної експлуатації


О.І. Лісняк


Додаток II
до Авіаційних правил України
"Технічні вимоги та адміністративні
процедури для льотних екіпажів
цивільної авіації"
(пункт 1 розділу І)

ДОДАТОК II (ANNEX II)
УМОВИ ЗАМІНИ ЧИННИХ НАЦІОНАЛЬНИХ СВІДОЦТВ
ЧАСТИНА FCL - PART FCL

А. ЛІТАКИ

1. Свідоцтва пілотів

Свідоцтво пілота, видане згідно чинного законодавства України, замінюється свідоцтвом відповідно до цих Авіаційних правил за умови, що заявник відповідає таким вимогам:

(a) для CPL (A) та ATPL (A) - виконання перевірки відповідно до вимог Part-FCL щодо продовження дії рейтингів про клас/тип, а також про право виконання польоту за приладами відповідно до наявних прав;

(b) продемонструвати, що він отримав необхідні знання відповідних розділів експлуатаційних вимог частин Part-FCL;

(c) підтвердження володіння мовою відповідно до FCL.055;

(d) виконання вимог, встановлених у нижченаведеній таблиці:

Чинне національне свідоцтво

Кількість годин нальоту

Додаткові вимоги

Свідоцтво Part-FCL

Скасування вимог


1

2

3

4

5

6

ATPL(A)

> 1500 як PIC на багатопілотних літаках

Немає

ATPL(A)

Н/З

(a)

ATPL(A)

> 1500 на багатопілотних літаках

Немає

Як в (c)(4)

Як в (c)(5)

(b)

ATPL(A)

> 500 на багатопілотних літаках

Продемонструвати уміння планувати та виконувати польоти відповідно до FCL.515

ATPL(A), з обмеженням Другий пілот

Продемонструвати вміння виконувати обов’язки PIC відповідно до Доповнення 9 до Part-FCL

(c)

CPL/IR(A) та складання іспиту з теорії ICAO ATPL


Продемонструвати уміння планувати та виконувати польоти відповідно до FCL.310 і FCL.615(b)
(ii) виконати вимоги FCL.720.A(c)

CPL/IR(A) із заліком з теорії ATPL

Н/З

(d)

CPL/IR(A)

> 500 на багатопілотних літаках або в багатопілотних операціях на однопілотних ПС категорії CS-23 або еквівалентної згідно з вимогами Part-CAT і Part-ORO для комерційного повітряного транспорту

(i) скласти іспит на ATPL(A) (*)
(ii) виконати вимоги FCL.720.A(c)

CPL/IR(A) із заліком з теорії ATPL

Н/З

(e)

CPL/IR(A)

> 500 в якості PIC на однопілотних літаках


CPL/IR(A), рейтинг про клас/тип На однопілотних літаках


(f)

CPL/IR(A)

< 500 в якості PIC на однопілотних літаках

Продемонструвати уміння планувати та виконувати польоти відповідно до рівня CPL/IR

Як в (4)(f)

Отримати рейтинг для багатопілотних ПС згідно з Part- FCL

(g)

CPL(A)

> 500 як PIC на однопілотних літаках

Нічний рейтинг, якщо потрібно

CPL(A) рейтинг про клас/тип на однопілотних літаках

CPL(A), з рейтингом типу/класу виключно для однопілотних літаків

(h)

CPL(A)

< 500 як PIC на однопілотних літаках

(i) Нічний рейтинг, якщо потрібно;
(ii) продемонструвати уміння планувати та виконувати польоти відповідно до FCL.310

Як в (4)(h)


(і)

PPL/IR(A)

75 за IFR

Отримати дозвіл на виконання польотів уночі за VFR, якщо його не включено до рейтингу IFR

PPL/IR(A) (IR обмежене тільки PPL)

Продемонструвати уміння планувати та виконувати польоти відповідно до FCL.615(b)

(j)

PPL(A)

70 на літаках

Продемонструвати вміння використовувати радіонавігацію

PPL(A)



(k)

__________
*Власники CPL, які вже мають рейтинг про тип багато-пілотного ПС, не повинні складати теоретичні іспити для ATPL(A), якщо вони продовжують літати на тому самому типі літака, але їм не зараховується залік ATPL(A) з теорії для отримання свідоцтва відповідно до цих Авіаційних правил. Якщо вони бажають отримати рейтинг про тип для іншого типу багатопілотного літака, вони мають виконати вимоги, зазначені в рядку (e)(i) графи (3) вищенаведеної таблиці.

2. Сертифікат інструктора

Сертифікат інструктора, виданий згідно з національними вимогами, замінюється свідоцтвом відповідно до цих Авіаційних правил за умови, що заявник відповідає таким вимогам:

Чинне національне свідоцтво або сертифікат

Досвід

Додаткові вимоги

Сертифікат Part-FCL

(1)

(2)

(3)

(4)

FI(A)/IRI(A)/TRI(A)/ CRI(A)

Як вимагається у Part-FCL для відповідного сертифікату

Н/З

FI(A)/IRI(A)/TRI(A)/ CRI(A)

Заміна здійснюється не більше ніж протягом 3 років. Для продовження потрібно виконати відповідні вимоги, встановлені у Part-FCL.

3. Сертифікат SFI (A)

Сертифікат SFI(A), виданий згідно чинного законодавства України, замінюється сертифікатом відповідно до цих Авіаційних правил за умови, що заявник відповідає таким вимогам:

Чинне національне свідоцтво або сертифікат

Досвід

Додаткові вимоги

Сертифікат Part-FCL

1

2

3

4

SFI(A)

> 1500 годин нальоту на багатопілотних ПС

(і) мати на момент звернення або в минулому СPL, MPL або ATPL для ПС;
(іі) пройти тренажерну частину відповідного курсу підготовки для підтвердження типу, у тому числі МСС

SFI(A)

SFI(A)

Досвід виконання функцій SFI протягом останніх трьох років

Проходження тренажерної частини відповідного курсу підготовки для підтвердження типу, у тому числі МСС

SFI(A)

Заміна здійснюється не більше ніж протягом 3 років. Для продовження потрібно виконати відповідні вимоги, встановлені у Part-FCL.

4. Сертифікат STI(A)

Сертифікат STI(A), виданий згідно чинного законодавства України, може бути замінений сертифікатом відповідно до цих Авіаційних правил за умови, що заявник відповідає вимогам, встановленим у нижченаведеній таблиці:

Чинне національне свідоцтво або сертифікат

Досвід

Додаткові вимоги

Сертифікат Part-FCL

1

2

3

4

STI(A)

> 500 годин нальоту на однопілотних літаках

(і) мати на момент звернення або в минулому свідоцтво пілота;
(іі) пройти професійну перевірку згідно з Доповненням 9 до Part-FCL на FSTD, що відповідає типовій підготовці, яку він/вона проводитиме

STI(A)

STI(A)

досвід виконання функцій STI(A) протягом останніх трьох років

Проходження професійної перевірки згідно з Доповненням 9 до Part-FCL на FSTD, що відповідає типовій підготовці, яку він/вона проводитиме

STI(A)

Для продовження дії сертифіката потрібно виконати відповідні вимоги, встановлені у Part-FCL.

В. ВЕРТОЛЬОТИ

1. Свідоцтво пілота

Свідоцтво пілота, видане згідно чинного законодавства України, замінюється на свідоцтво відповідно до цих Авіаційних правил за умови, що заявник відповідає таким вимогам:

(a) виконання у формі професійної перевірки вимог Part-FCL щодо продовження рейтингу про тип та про право польоту за приладами відповідно до наявних прав;

(b) демонстрація знання відповідних частин операційних вимог Part-FCL;

(c) підтвердження володіння мовою відповідно до FCL.055;

(d) виконання вимог, зазначених у нижчевикладеній таблиці:

Наявність чинного національного свідоцтва

Кількість годин нальоту

Додаткові вимоги

Свідоцтво Part - FCL

Скасування вимог

1

2

3

4

5

6

ATPL(H), дійсна IR(H)

> 1 000 як PIC на багатопілотних вертольотах

Немає

ATPL(H)/IR

Н/З

(a)

ATPL(H), IR(H) відсутня

> 1 000 як PIC на багатопілотних вертольотах

Немає

ATPL(H)


(b)

ATPL(H), дійсна IR(H)

> 1 000 на багатопілотних вертольотах

Немає

ATPL(H)/ IR з обмеженням другий пілот

Продемонструвати вміння діяти як PIC згідно з Доповненням 9 до Part-FCL

(c)

ATPL(H), IR(H) відсутня

> 1 000 на багатопілотних вертольотах

Немає

ATPL(H) з обмеженням другий пілот

Продемонструвати вміння діяти як PIC у відповідності з Доповненням 9 до Part- FCL

(d)

ATPL(H) дійсна IR(H)

> 500 на багатопілотних вертольотах

продемонструвати знання планування та виконання польоту відповідно до FCL.515 та FCL.615(b)

Як в (4)(c)

Як в (5)(c)

(e)

ATPL(H), IR(H) відсутня

> 500 на багатопілотних вертольотах

Як в (3)(e)

Як в (4)(d)

Як в (5)(d)

(f)

CPL/IR(H) і складений іспит з теоретичної підготовки ICAO ATPL(H) в державі, яка видала свідоцтво


(i)продемонструвати знання планування та виконання польоту відповідно до FCL.310 і FCL.615(b);
(ii) виконати інші вимоги FCL.720.H(b)

CPL/IR(H) з заліком з теорії ATPL(H), при умові, що іспит з теоретичної підготовки ICAO ATPL(H) оцінювався як частина рівню Part- FCL ATPL

Н/З

(g)

CPL/IR(H)

> 500 годин на багатопілотних вертольотах

(i) скласти іспит для Part-FCL ATPL(H) з теоретичної підготовки в державі, яка видала свідоцтво (*)
(ii) виконати інші вимоги FCL.720.H(b)

CPL/IR(H) з теоретичним заліком Part-FCL ATPL(H)

Н/З

(h)

CPL/IR(H)

> 500 як PIC на однопілотних вертольотах

Немає

CPL/IR(H) з обмеженням до однопілотних вертольотів

Отримати рейтинг багатопілотних вертольотів відповідно до вимог Part-FCL

(i)

CPL/IR(H)

< 500 як PIC на однопілотних вертольотах

Продемонструвати знання планування та виконання польотів відповідно до вимог FCL.310 і FCL.615(b)

Як в (4)(i)


(j)

CPL(H)

> 500 як PIC на однопілотних вертольотах

Нічний рейтинг

CPL(H) обмеження до одно пілотних вертольотів


(k)

CPL(H)

< 500 як PIC на однопілотних вертольотах

Нічний рейтинг. Продемонструвати уміння планувати та виконувати польоти у відповідно до FCL.310

Як в (4)(k)


(l)

CPL(H), без нічного дозволу

> 500 як PIC на однопілотних вертольотах


Як в (4)(k) та обмеження день VFR


(m)

CPL(H), без нічного дозволу

< 500 в PIC на однопілотних вертольотах

Продемонструвати уміння планувати та виконувати польоти відповідно до FCL.310

Як в (4)(k) та обмеження день VFR


(n)

PPL/IR(H)

75 за IFR


PPL/IR(H) (IR обмежене до PPL)

Продемонструвати уміння планувати та виконувати польоти відповідно до FCL.615(b)

(j)

PPL(H)

75 на вертольотах

Продемонструвати вміння користуватися радіонавігацією

PPL (H)


(p)

__________
*Власники CPL, які також мають рейтинг типу для багатопілотного вертольота, можуть не складати іспити з теоретичної підготовки для ATPL(H), якщо вони продовжують працювати на тому самому типі вертольота, але їм не зараховується залік з теорії ATPL(H) для свідоцтва відповідно до цих Авіаційних правил. Якщо їм потрібний рейтинг на інший тип багатопілотного вертольота, вони мають виконати вимоги, наведені в рядку (h)(i) графи (3) цієї таблиці.

  Пошук Знайти слова на сторiнцi:     
* тiльки українськi (або рос.) лiтери, мiнiмальна довжина слова 3 символи...

Сторінки:  [ 1 ]  2  3  4  5
наступна сторінка »