Документ z1515-16, чинний, поточна редакція — Редакція від 07.07.2017, підстава z0813-17


Додаток 4
до Умов прийому на навчання
до вищих навчальних закладів України
в 2017 році
(пункт 2 розділу ІV)

ПЕРЕЛІК СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Шифр галузі

Галузь знань

Код спеціальності

Найменування спеціальності

01

Освіта

014

Середня освіта (за основними предметними спеціалізаціями: 014.04-014.10)

015

Професійна освіта (за спеціалізаціями: 015.01-015.04, 015.06-015.15, 015.17, 015.18, 015.20-015.22)

09

Біологія

091

Біологія

10

Природничі науки

101

Екологія

102

Хімія

103

Науки про Землю*

104

Фізика та астрономія

105

Прикладна фізика та наноматеріали

11

Математика та статистика

111

Математика

112

Статистика

12

Інформаційні технології

124

Системний аналіз

13

Механічна

інженерія

131

Прикладна механіка

132

Матеріалознавство

133

Галузеве машинобудування

134

Авіаційна та ракетно-космічна техніка

135

Суднобудування

136

Металургія

14

Електрична інженерія

141

Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка

142

Енергетичне машинобудування

143

Атомна енергетика

144

Теплоенергетика

145

Гідроенергетика

15

Автоматизація та приладобудування

151

Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології

152

Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка

153

Мікро- та наносистемна техніка

16

Хімічна та біоінженерія

161

Хімічні технології та інженерія

162

Біотехнології та біоінженерія

163

Біомедична інженерія

17

Електроніка та телекомунікації

171

Електроніка

172

Телекомунікації та радіотехніка

173

Авіоніка

18

Виробництво та технології

181

Харчові технології

182

Технології легкої промисловості

183

Технології захисту навколишнього середовища

184

Гірництво

185

Нафтогазова інженерія та технології

186

Видавництво та поліграфія

19

Архітектура та будівництво

192

Будівництво та цивільна інженерія

193

Геодезія та землеустрій

20

Аграрні науки та продовольство

201

Агрономія

202

Захист і карантин рослин

203

Садівництво та виноградарство

204

Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва

205

Лісове господарство

206

Садово-паркове господарство

207

Водні біоресурси та аквакультура

208

Агроінженерія

25

Воєнні науки, національна безпека, безпека державного кордону

251

Державна безпека

252

Безпека державного кордону

253

Військове управління (за видами збройних сил)

254

Забезпечення військ (сил)

255

Озброєння та військова техніка

26

Цивільна безпека

261

Пожежна безпека

263

Цивільна безпека

27

Транспорт

271

Річковий та морський транспорт

272

Авіаційний транспорт

273

Залізничний транспорт

274

Автомобільний транспорт

275

Транспортні технології (за видами)


Додаток 5
до Умов прийому на навчання
до вищих навчальних закладів України
в 2017 році
(пункт 5 розділу VІІІ)

МАТЕРІАЛИ
для розробки технічного завдання до алгоритму адресного розміщення державного та регіонального замовлення в 2017 році

І. Сфера використання алгоритму

Алгоритм призначений для розподілу місць державного та регіонального замовлення для прийому вступників на здобуття вищої освіти ступеня бакалавра (магістра медичного, фармацевтичного та ветеринарного спрямувань) за денною та заочною формами навчання на основі повної загальної середньої освіти (далі - Контингент) відповідно до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2017 році, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 13 жовтня 2016 року № 1236, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 23 листопада 2016 року за № 1515/29645 (далі - Умови прийому).

Алгоритм не застосовується для прийому вступників до вищих військових навчальних закладів (вищих навчальних закладів зі специфічними умовами навчання, військових навчальних підрозділів вищих навчальних закладів) для забезпечення потреб оборони України, державної безпеки і захисту державного кордону, інших військових формувань та правоохоронних органів, який здійснюють такі державні замовники чи за їх участю: Міністерство оборони України, Служба безпеки України, Міністерство внутрішніх справ України, Національна гвардія України, Національна поліція України, Державна прикордонна служба України, Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації України, Державна спеціальна служба транспорту України, Державна служби України з надзвичайних ситуацій, Державна пенітенціарна служба України, Державна фіскальна служба України.

Алгоритм не застосовується для прийому на навчання відповідно до Порядку прийому для здобуття вищої та професійно-технічної освіти осіб, які проживають на тимчасово окупованій території України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 24 травня 2016 року № 560, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 31 травня 2016 року за № 795/28925.

Алгоритм не застосовується для прийому осіб за співбесідою, який здійснюється відповідно до Умов прийому.

Алгоритм не застосовується до іноземців та осіб без громадянства, у тому числі осіб, які постійно проживають в Україні, осіб, яким надано статус біженця в Україні, та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту.

Зараховані не пізніше 26 липня 2017 року на місця державного та регіонального замовлення особи, які входять до Контингенту і не обробляються Алгоритмом, виключаються з конкурсу на інші місця державного замовлення.

ІІ. Підготовка та корегування вхідної інформації

Перед застосуванням Алгоритму проводиться корегування вхідної інформації:

максимальні (загальні) обсяги державного або регіонального замовлення конкурсів, суперобсяги державного замовлення відповідних Широких конкурсів зменшуються на використані обсяги квоти-2 та на кількість місць, на які зараховані вступники, які мають право на зарахування за співбесідою;

мінімальні обсяги державного замовлення конкурсів зменшуються на використані обсяги квоти-2 та на кількість місць, на які зараховані вступники, які мають право на зарахування за співбесідою. Якщо в результаті отримується число менше 1, то конкурс виконав мінімальні обсяги і вони надалі для нього в Алгоритмі не використовуються.

Конкурси можуть поділятись на два-три субконкурси в межах кожного з них. Субконкурс А - пропозиція вищого навчального закладу в межах певного конкурсу для прийому вступників з числа осіб, які мають право на вступ за квотою-1. Субконкурс Б - пропозиція вищого навчального закладу в межах певного конкурсу з числа осіб, які мають право на вступ за квотою-3. Субконкурс А і субконкурс Б утворюються в разі наявності вступників відповідних категорій. Субконкурс В - пропозиція вищого навчального закладу в межах певного конкурсу для всіх вступників, включаючи осіб зазначених вище категорій, які не будуть рекомендовані в межах субконкурсу А і субконкурсу Б. Невикористаний розмір квоти-1 і квоти-3 використовується в субконкурсі В.

Якщо наявні вступники, які допущені до участі в конкурсі та мають право на участь у субконкурсі А та/або субконкурсі Б, тоді замість конкурсу в Алгоритмі використовуємо субконкурс А та/або субконкурс Б і субконкурс В цього конкурсу, які формуються таким чином:

вступники, які допущені до участі в конкурсі, допускаються до участі в субконкурсі В цього конкурсу з визначеною для конкурсу пріоритетністю. Рейтинговий список вступників для субконкурсу В збігається з рейтинговим списком конкурсу. Субконкурс В успадковує максимальний (загальний) обсяг державного або регіонального замовлення конкурсу;

вступники, які допущені до участі в конкурсі та мають право на участь у субконкурсі А, допускаються до участі в субконкурсі А цього конкурсу з пріоритетністю, яка встановлюється на 0,5 менше (тепер мінімальне можливе значення пріоритетності дорівнює 0,5), ніж визначена для конкурсу. Рейтинговий список вступників для субконкурсу А успадковується з рейтингового списку конкурсу. Обсяг державного або регіонального замовлення для субконкурсу А встановлюється в розмірі квоти-1 відповідного конкурсу;

вступники, які допущені до участі в конкурсі та мають право на участь у субконкурсі Б, допускаються до участі в субконкурсі Б цього конкурсу з пріоритетністю, яка встановлюється на 0,25 менше (тепер мінімальне можливе значення пріоритетності дорівнює 0,75, якщо немає учасників в субконкурсі А), ніж визначена для конкурсу. Рейтинговий список вступників для субконкурсу Б успадковується з рейтингового списку конкурсу. Обсяг державного або регіонального замовлення для субконкурсу Б встановлюється в розмірі квоти-3 відповідного конкурсу.

Конкурс на загальних умовах - конкурс (який не поділявся на субконкурси) або субконкурс В у межах конкурсу, який поділено на субконкурси.

Розрахунковий конкурс - конкурс, або субконкурс А, або субконкурс Б, або субконкурс В.

Обсяг розрахункового конкурсу - максимальний (загальний) обсяг державного або регіонального замовлення (для конкурсу, субконкурсу В) або обсяг державного або регіонального замовлення (для субконкурсу А, субконкурсу Б).

ІІІ. Визначення рекомендованих до зарахування за конкурсами

Етап А.

Перший крок.

Кожному розрахунковому конкурсу пропонується перелік вступників, для яких цей розрахунковий конкурс має найбільшу пріоритетність. Кожний розрахунковий конкурс зараховує до списку очікування кращих за власним рейтинговим списком вступників із запропонованих вступників в кількості, що не перевищує обсяг розрахункового конкурсу, а решті відмовляє.

Кожна група субконкурсів кожного конкурсу (субконкурс А та/або субконкурс Б і субконкурс В) перевіряються на перевищення максимального (загального) обсягу державного або регіонального замовлення конкурсу, і в разі перевищення, визначається відповідна кількість вступників із субконкурсу В з нижчими позиціями в рейтинговому списку вступників, які отримують відмову.

Кожний широкий конкурс перевіряється на перевищення суперобсягу державного замовлення, і в разі перевищення, за об’єднаним списком очікування визначається відповідна кількість вступників (не з субконкурсів А і не з субконкурсів Б) з найменшими значеннями конкурсного бала (при рівних конкурсних балах - з урахуванням пункту 2 розділу VІІ Умов прийому), які також отримують відмову.

...

K-ий крок (K>1).

На наступних кроках кожний вступник, який на цей момент не внесений до списку очікування жодного розрахункового конкурсу, пропонується тому розрахунковому конкурсу, який має для нього найбільшу пріоритетність (крім тих, де він уже отримав відмову). Кожний розрахунковий конкурс об’єднує наявний у нього список очікування та отриману пропозицію, формує новий список очікування за власним рейтинговим списком вступників в кількості, що не перевищує обсяг розрахункового конкурсу, а решті відмовляє.

Кожна група субконкурсів кожного конкурсу (субконкурс А та/або субконкурс Б і субконкурс В) перевіряється на перевищення максимального (загального) обсягу державного або регіонального замовлення конкурсу, і в разі перевищення, визначається відповідна кількість вступників з субконкурсу В з нижчими позиціями в його рейтинговому списку вступників, які отримують відмову.

Кожний широкий конкурс перевіряється на перевищення суперобсягу державного замовлення, і в разі перевищення, за об’єднаним списком очікування визначається відповідна кількість вступників (не з субконкурсів А і не із субконкурсів Б) з найменшими значеннями конкурсного бала (при рівних конкурсних балах - з урахуванням пункту 2 розділу VІІ Умов прийому), які також отримують відмову.

Етап А вважається виконаним, коли вичерпується перелік пропозицій вступників до розрахункових конкурсів, які не знаходяться в списках очікування та не отримали відмови за всіма розрахунковими конкурсами. Перехід до етапу Б.

Етап Б.

Якщо існують конкурси, в яких кількість вступників в списку очікування (сума вступників у списках очікування субконкурсу А та/або субконкурсу Б і субконкурсу В) менше мінімального обсягу державного або регіонального замовлення, то такі конкурси анулюються, а вступники з їх списків очікування виключаються, отримують відмову і помічаються як такі, що допущені до етапу В.

Фіналіст розрахункового конкурсу - вступник з найнижчим положенням в рейтинговому списку розрахункового конкурсу, включений в список очікування, після завершення етапу А.

Фіналіст широкого конкурсу - вступник, крім вступників із субконкурсів А та Б, з найнижчим положенням в широкому рейтинговому списку широкого конкурсу, включений в список очікування, після завершення етапу А.

Перехід до етапу В.

Етап В

K-й крок (K>=1).

Кожний допущений до етапу В вступник, який на цей момент не внесений до списку очікування жодного розрахункового конкурсу, пропонується тому розрахунковому конкурсу, який має для нього найбільшу пріоритетність (крім тих, де він уже отримав відмову в межах етапів А та В). Кожний розрахунковий конкурс включає в свій список очікування вступників з отриманих пропозицій.

Кожен розрахунковий конкурс перевіряється на перевищення обсягу розрахункового конкурсу, і в разі перевищення, визначається відповідна кількість вступників, допущених до етапу В, з нижчими позиціями в рейтинговому списку вступників, які отримують відмову, за виключенням тих вступників, чия позиція в рейтинговому списку розрахункового конкурсу вища за позицію фіналіста розрахункового конкурсу.

Кожна група субконкурсів кожного конкурсу (субконкурс А та/або субконкурс Б і субконкурс В) перевіряється на перевищення максимального (загального) обсягу державного або регіонального замовлення конкурсу, і в разі перевищення, визначається відповідна кількість вступників, допущених до етапу В, із субконкурсу В з нижчими позиціями в його рейтинговому списку вступників, які отримують відмову, за виключенням тих вступників, чия позиція вища за позицію фіналіста розрахункового конкурсу відповідного субконкурсу В.

Кожний широкий конкурс перевіряється на перевищення суперобсягу державного замовлення, і в разі перевищення, за об’єднаним списком очікування визначається відповідна кількість вступників (не із субконкурсів А і не із субконкурсів Б), допущених до етапу В, з найменшими значеннями конкурсного бала (при рівних конкурсних балах - з урахуванням пункту 2 розділу VІІ Умов прийому), які також отримують відмову, за виключенням тих вступників, чия позиція в широкому рейтинговому списку вища за позицію фіналіста широкого конкурсу.

Етап В вважається виконаним, коли вичерпується перелік пропозицій вступників (допущених до етапу В) до розрахункових конкурсів, які не знаходяться в списках очікування та не отримали відмови за всіма розрахунковими конкурсами.

Вступники, які на цей момент залишились в списках очікування, одержують рекомендацію до зарахування. Кількість вступників, що одержали рекомендацію, визначає кількість рекомендованих за кожним конкурсом вступників.

IV. Критерії верифікації справедливості роботи алгоритму

Для вступника А, який був допущений до конкурсного відбору і не отримав рекомендацію до зарахування до конкретного конкурсу Х:

Результат справедливий, якщо:

для вступника, що не має права на зарахування за квотою-1 або квотою-3, виконується хоча б одне з тверджень 1 або 2;

для вступника, що має право на зарахування за квотою-1, виконується твердження 1 або одночасно виконуються твердження 2 та 3;

для вступника, що має право на зарахування за квотою-3, виконується твердження 1 або одночасно виконуються твердження 2 та 4.

Твердження:

1) вступник А отримав рекомендацію до іншого конкурсу за більшою для нього пріоритетністю;

2) не існує жодного вступника Б, рекомендованого до зарахування в конкурсі Х (за винятком осіб, які отримали рекомендацію в межах квоти-1 або квоти-3), який має конкурсний бал не вище, ніж у вступника А, у разі рівності конкурсних балів - має місце в рейтинговому списку нижче, порівняно з вступником А

та (в разі входження конкурсу Х до широкого конкурсу)

не існує жодного вступника Б, рекомендованого до зарахування в іншому конкурсі Y широкого конкурсу, до якого входить конкурс Х (за винятком осіб, які отримали рекомендацію в межах квоти-1 або квоти-3), який має конкурсний бал в конкурсі Y не вище, ніж вступник А у конкурсі Х, у разі рівності конкурсних балів - розміщений нижче в широкому рейтинговому списку (з урахуванням пункту 2 розділу VІІ Умов прийому), порівняно з вступником А, крім такого випадку:

у конкурсі Х повністю вичерпано максимальний обсяг державного замовлення без врахування рекомендацій вступників, заяви яких отримували відмову під час ануляції конкурсів;

3) не існує жодного вступника Б, рекомендованого до зарахування в конкурсі Х за квотою-1, який має конкурсний бал не вище, ніж у вступника А, у разі рівності конкурсних балів - має місце в рейтинговому списку нижче, порівняно з вступником А;

4) не існує жодного вступника Б, рекомендованого до зарахування в конкурсі Х за квотою-3, який має конкурсний бал не вище, ніж у вступника А, у разі рівності конкурсних балів - має місце в рейтинговому списку нижче, порівняно з вступником А.

Для вищого навчального закладу, яким запропонований конкурс Х (який входить до широкого конкурсу) не вичерпав максимального обсягу державного або регіонального замовлення:

не існує жодного вступника Б, допущеного до участі в конкурсі Х і не зарахованого до нього, що не отримав рекомендації до зарахування в іншому конкурсі за більшою для нього пріоритетністю та має конкурсний бал в конкурсі Х не нижче, ніж будь-який вступник В (за винятком осіб, які отримали рекомендацію в межах квоти-1 або квоти-3), який рекомендований до зарахування до одного з конкурсів цього широкого конкурсу в межах суперобсягу державного замовлення, у разі рівності конкурсних балів - має місце в широкому рейтинговому списку вище (з урахуванням пункту 2 розділу VІІ Умов прийому), порівняно з вступником В.

Для вищого навчального закладу, запропонований яким конкурс Х (який не входить до широкого конкурсу) не вичерпав загального обсягу державного або регіонального замовлення:

не існує жодного вступника, допущеного до участі в конкурсі Х і не зарахованого до нього, що не отримав рекомендації до зарахування в іншому конкурсі за більшою для нього пріоритетністю.

Для вищого навчального закладу, яким запропонований конкурс Х не вичерпав квоту-1 або квоту-3:

не існує жодного вступника, що має право на зарахування за квотою-1 (квотою-3), допущеного до участі в конкурсі Х і не зарахованого до нього, що не отримав рекомендації до зарахування в іншому конкурсі за більшою для нього пріоритетністю.

Для вищого навчального закладу, запропонований яким конкурс Х було анульовано:

рейтинговий список не містить вступників в кількості не меншій від мінімального обсягу державного або регіонального замовлення, для яких виконуються такі умови:

вступник отримав рекомендацію за меншою для нього пріоритетністю;

вступник має конкурсний бал в конкурсі Х не нижче, ніж будь-який вступник В (за винятком осіб, які отримали рекомендацію в межах квоти-1 або квоти-3, та осіб, які отримали рекомендацію і мали заяву, яка отримала відмову під час ануляції конкурсів), який рекомендований до зарахування до одного з конкурсів цього широкого конкурсу в межах суперобсягу державного замовлення, у разі рівності конкурсних балів - має місце в широкому рейтинговому списку вище (з урахуванням пункту 2 розділу VІІ Умов прийому), порівняно із вступником В.

V. Форми документів, що забезпечують належне інформаційне забезпечення вступної компанії, в межах широких конкурсів

1. Інформація про широкий конкурс

Освітній ступінь - бакалавр (магістр медичного, фармацевтичного або ветеринарного спрямувань).

Форма навчання - денна (заочна).

Спеціальність - код і найменування (спеціалізація за спеціальностями 035, 275).

Суперобсяг державного замовлення для усіх вищих навчальних закладів, що входять до широкого конкурсу - ХХХ.

Перелік вищих навчальних закладів, що входять до широкого конкурсу, погоджені державними замовниками максимальні обсяги державного замовлення, квота-1, квота-2, квота-3:

Назва вищого навчального закладу

Назви конкурсних пропозицій

Максималь ний обсяг державного замовлення

Квота-1

Квота-2

Квота-3





































Якщо Ви побачили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl-Enter. Будемо вдячні!

вгору