Документ 7/18-РГ, поточна редакція — Прийняття від 12.01.2018

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Голови Верховної Ради України

м. Київ

№ 7

12 січня 2018 р.

Про внесення змін до Порядку роботи із зверненнями громадян в Апараті Верховної Ради України

Внести до Порядку роботи із зверненнями громадян в Апараті Верховної Ради України, затвердженого Розпорядженням Голови Верховної Ради України від 11 липня 2016 року № 273, такі зміни:

1. Пункт 2.15 викласти в такій редакції:

«Приймання письмових звернень громадян, надісланих на адресу Верховної Ради України з використанням засобів електронного зв’язку (електронних звернень), здійснюється централізовано Відділом з питань звернень громадян шляхом заповнення електронної форми на веб-порталі «Електронний кабінет громадянина» офіційного веб-сайту Верховної Ради України».

2. Пункт 3.7 викласти в такій редакції:

«Письмові звернення, надіслані на адресу Верховної Ради України з використанням засобів електронного зв’язку (електронні звернення), що адресовані структурним підрозділам Апарату Верховної Ради України, секретаріатам комітетів Верховної Ради України, секретаріатам депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України, народним депутатам України, реєструються в автоматизованій системі «Листи та звернення громадян» та передаються зазначеним у них адресатам в електронному вигляді шляхом інтеграції в «Автоматизовану систему документообігу» Верховної Ради України.

В реєстраційно-контрольну картку такого звернення вкладається автоматично сформоване електронне повідомлення Відділу з питань звернень громадян про передачу звернення з відбитком реєстраційного штампу та реєстраційного номеру звернення.

Інформація про таку передачу зберігається у відповідному електронному реєстрі».

Голова Верховної Ради України

А.ПАРУБІЙ





вгору